אי-כנס גיזמו-מייקר, כנס הממציאים השנתי של ישראל

אי-כנס לקהילת המייקרים והיזמים

הארוע אותו מקיימת גיזמו הנדסה הוא נקודת מפגש עבור מאות מייקרים, יזמים ומשקיעים.

הכנס נערך בפורמט פתוח ("אי-כנס") ונועד עבור כל יזם וממציא בכל שלב, בין אם מדובר ברעיון בלבד או בחברה המוכרת מוצרים מוגמרים.

הכנס מאפשר להיחשף ליצירתיות, חדשנות ומקוריות מצד יזמים, ממציאים ומשקיעים, כמו גם לזכות בשיתופי פעולה חדשים.

במסגרת הכנס ניתן לצפות בתצוגת פרויקטים, להשתתף בקבוצות דיון ולקחת חלק בסדרת מפגשים מקצועיים.

האירוע האחרון התרחש ב1 בפברואר 2019 , בקמפוס פועלים בשפיים. ובו נוכחו כ200 משתתפים. רוצים להיות הראשונים לשמוע על המפגש הבא? הרישמו לניוזלטר שלנו

הרשמה לניוזלטר שלנו

רשמים מהאירוע האחרון "אי-כנס גיזמו מייקר 2016"

במסגרת אי-כנס גיזמו מייקר השנה פגשנו קרוב ל-300 יזמים, ממציאים, מייקרים ומשקיעים העוסקים בפיתוח מוצרים חדשים. נחשפנו לפרויקטים יצירתיים, שימוש בטכנולוגיות לא שגרתיות, רעיונות למוצרים עם פוטנציאל שיווקי אדיר. יצרנו שיתופי פעולה חדשים וזכינו לקבל "זריקת השראה" ישר מהמוחות היצירתיים שפגשנו.

רשמים מאירוע "אי-כנס גיזמו מייקר 2015"

בתאריך 1 למאי קיימנו את כנס "גיזמו 2015". הכנס התקיים במעמד שר יאיר סרוסי - יו"ר דירקטוריון בנק הפועלים, מת'יו גולד - קונסול בריטניה וישראל, ומשקיע ההייטק יוסי ורדי ו-270 יזמים, ממציאים ומשקיעים.

היה מדהים לראות את כמות החדשנות, המקוריות, היוזמה והעשייה

עבורנו ב"גיזמו הנדסה" הייתה זו הזדמנות מצוינת לפגוש שוב עשרות רבות מלקוחות החברה בעבר ובהווה. שמחנו והתרגשנו לראות איך כמות גדולה של פרויקטים אותם ליווינו משלב הרעיון, הפכו עם הזמן לחברות מצליחות. נחשפנו באירוע לשילוב מרתק בין "מייקרים", ממציאים, תעשיינים ומשקיעים ואנו מקווים שהסינרגיה הייחודית הזו תרמה גם לכם.

אין ספק שאירוע מרוכז מסוג זה היה מתבקש והביא למסה קריטית של יצירתיות ואפשרויות נדירות לשיתוף ידע, ניסיון ורעיונות מרתקים. אנו רוצים להודות באופן אישי למר יוסי ורדי על התמיכה באירוע, ולאנשי משרד החקלאות והמדען הראשי על ההשתתפות והעזרה ליזמים.

מזמינים אתכם לצפות בסיכום האירוע!