Kickstarter מימון המונים

Kickstarter is a worldwide and a very well-known crowdfunding internet platform.

Kickstarter website enables entrepreneurs and inventors to upload their own personal and unique campaign on the net, in order to raise financial support in developing their ideas. Kickstarter gives anyone, from any field, the possibility to try and achieve their goal of support by uploading their campaign.

The websites team, encourage people to put some serious effort in the campaigns before uploading them online. The main idea in the crowdfunding platform of Kickstarter is to reach a goal of support within a limited time frame.

קיקסטארטר היא פלטפורמה אינטרנטית של  גיוס מימון המונים ברמה בינלאומית ואחת המוכרות ביותר בעולם. האתר מאפשר העלאת קמפיינים של רעיונות לפיתוחים בתחומים שונים כמו למשל: בגד אופנתי מיוחד, גאדג'טים שונים, מוצרי בית ייחודיים ועוד. ניתן כמובן גם להעלות קמפיינים שלאו דווקא קשורים בפיתוחים אלא למשל באומנות: גיוס תמיכה בעבודה על אלבום מוסיקה, גיוס תמיכה לכתיבת ספר ועוד.

צוות קיקסטארטר ממליץ ומעודד את המבקשים לקדם באמצעות קמפיין את רעיונותיהם האישיים להשתמש ביצירתיות ואף מדגיש כמה נקודות מהותיות כמו צירוף וידאו, תמונות, קול וכל דבר שיכול לחזק וליצור קשר בין תומכים פוטנציאליים לבין הקמפיין.

הנקודה המרכזית בפלטפורמת גיוס מימון ההמונים של קיקסטארטר היא שעל אלו המעוניינים לגייס את תמיכת ההמון ברעיונותיהם על ידי העלאת הקמפיינים שלהם, להציב יעד תמיכה ידוע מראש ולעמוד בו לא יאוחר מזמן שעליהם לקבוע גם כן מראש, לשם כך.

חברת "גיזמו הנדסה", עובדת באופן שוטף מול יזמים, ממציאים וארגוניים עסקיים וחברות במטרה לקדם ולפתח רעיונות בעלי פוטנציאל מימוש.

אחת הדילמות המשמעותיות ביותר שעומדות בהרבה מאד מקרים בפני יזמים מתחילים בעיקר- היא איך להשיג את המימון הנדרש עבורם לשם פיתוח הפרויקט האישי שלהם. לשם כך, חברת גיזמו הנדסה, פרט לצוות הנדסי עתיר ידע וניסיון תעשייתי, תוכל לספק על סמך היכרות עמוקה עם היבט השיווק ועולם העסקים את ההכוונה הנדרשת בתחום זה.

צרו עמנו קשר בכדי לקבל ייעוץ הנדסי ראשוני, ותאמו פגישת הכרות והכוונה.