אסטרטגיית מכירות מוצר חדש באינטרנט - איך למנף את הרשת בפיתוח מוצר חדש

יצירת נוכחות אינטרנטית אפקטיבית ודומיננטית מחייבת שיתוף פעולה בין כמה גורמים וביניהם מומחי אינטרנט, בוני אתרים ומומחים בשיווק האחראיים על ביצוע ניתוח ומחקר מעמיק של המתחרים בשוק למציאת פיתרון משולב בסופו של יום. נוכחות זו מעניקה ללקוח אפשרות אפקטיבית להגיע אל יעדיו, בין אם לצרכי מכירה באינטרנט, השגת כמות לידים לאנשי המכירות, הקמת מאגר לקוחות או מנויים, פנייה יעילה לקהלי יעד שנקבעו מראש ויצירת תדמית מסוימת לחברה, לעסק, לארגון או ליזם הפרטי.

שיווק באינטרנט במציאות הנוכחית

השימוש במונחים דוגמת "נוכחות אינטרנטית" איננו מקרי ונועד להצביע על שינויים מגמתיים בעולם האינטרנט שבאים לידי ביטוי בחוסר הרלוונטיות של בניית אתרי אינטרנט ונקיטת פעולות לאחר מכן בהתאם להצלחתו האפשרית של האתר. הימים הללו חלפו מן העולם וכיום חשוב מאד לתכנן אסטרטגיית מכירות המתייחסת למכלול פעילויות השיווק ברשת דרך ערוצים רבים ומגוונים כמו למשל פורומים מקצועיים או שיווק דרך רשתות חברתיות שאינם מתמצים אך ורק בבניית אתר לחברה.

שירותי שיווק ובניית אסטרטגיית שיווק ומכירות

שירותי שיווק ובניית אסטרטגיית מכירות באינטרנט כוללים בין השאר הגדרת קהל היעד הרלוונטי והרצוי ללקוח, הגדרת היעדים והמטרות, ניתוח מעמיק של פוטנציאל השוק והמתחרים המרכזיים, בניית תכנית שיווק אינטגרטיבית ליצירת נוכחות אינטרנטית במסגרת גיבוש אסטרטגיה כוללת של שיווק ומכירות הנדרשת לעיתים לשלב בתוכה גם כמה פעולות שיווק מסורתיות. שיווק באינטרנט הוא תחום רחב וכדי להגיע לתוצאות טובות חשוב לקבל ייעוץ מקצועי מחברה המתמחה בתחום שמסוגלת לספק שירותים מקצועיים בהתאם לדרישות.

שירותים אלו כוללים בין השאר שיווק במנועי החיפוש, ברשתות חברתיות ובפורומים, תכנון ויישום של אסטרטגיית תוכן, Online PR ויצירת "באזזז", תכנון ומיצוב הייצוג באינטרנט בהתאם לדרישות הלקוח וכיוצא באלו.