בית החכם ואפליקציות נוספות לשיפור איכות החיים

קיימות אפליקציות רבות, חלקן עוסקות בתחום הרפואה, אחרות - בתחום החינוך והפנאי, ויש כאלה שפשוט משדרגות את איכות החיים, כמו אפליקציה - הבית החכם.

הודות לפיתוחי אפליקציות מתקדמים, חייהם של הרבה מאוד אנשים השתנו מן הקצה אל הקצה. כיום אנו מסוגלים לנהל באמצעות הסמארטפון שברשותנו, כמעט כל היבט אפשרי בשגרתנו היום-יומית. למשל, אפליקציות מתחום התחבורה משמשות אותנו כיום ככלי לניווט מתקדם ומהיר בדרכים והן אף יכולות  לסייע במניעת תאונות דרכים. אפליקציות תזונה יכולות לסייע לנו לשמור על בריאות תקינה וקיימות גם אפליקציות מצילות חיים, המשמשות ככלי עזר חיוניים למתן טיפול עזרה ראשונה.

רבות אנו שומעים על אפליקציות משחקים פופולאריות, אפליקציות מתחומי הבנקאות והצרכנות, ועל עוד מגוון רחב של אפליקציות המאפשרות לנו לבצע פעולות מערכתיות בצורה אינטראקטיבית. סוג נוסף ואחר של אפליקציות, פותחו במטרה לקדם את איכות החיים בסביבות המגורים האישיות. אלו הן  "אפליקציות הבית החכם", וכשמן הן, אפליקציות אלו מאפשרות למשתמש לשלוט באופן מתקדם בסביבת המגורים בה הוא חי.

לפניכם מספר דוגמאות לאפליקציות מקטגוריית "הבית החכם":

  • SwitchBEE: SwitchBEE היא מערכת בית חכם מתקדמת, המאפשרת לשלוט מרחוק במכשירי חשמל שונים בבית באמצעות אפליקציה ייעודית הניתנת להתקנה במכשיר הסמארטפון. נוסף על כך, המערכת כוללת גם מתגי מגע מתקדמים, שנועדו להחליף את מתגי החשמל הסטנדרטיים בבית.

  • Xiami Yeelight: Xiami Yeelight היא מערכת נורות מתקדמות שניתן לשלוט עליהן בצורה חכמה באמצעות אפליקציה ייעודית בסמארטפון. מדובר בפתרון מעולה למצבים בהם שכחנו לכבות את האור ובזכות יכולתה של האפליקציה להגדיר מראש מצבי תאורה, ניתן גם לחסוך לא מעט כסף בחשבון החשמל.

  • Switcher: Switcher הוא מערכת המורכבת ממתג חכם לדוד שמש, ומאפליקציה ייעודית הניתנת להורדה בחינם במערכות ההפעלה אנדרואיד ו-IOS. המערכת הייחודית מאפשרת לצפות בכל מקום וזמן במצבו של דוד השמש, וכמובן לשלוט מרחוק בהפעלתו ובסגירתו. האפליקציה של Switcher מסוגלת לפעול בכל סוגי הסמארטפונים הקיימים.

אנו בחברת גיזמו הנדסה, מעניקים ללקוחותינו שירות הנדסי מקיף ושוטף  בתכנון, פיתוח מוצרים חדשים ופיתוח אפליקציות.

יש לכם רעיון למוצר או אפליקציה ייחודיים?

הגיעו אלינו לפגישת ייעוץ והכוונה מקצועית, שתוכל לסייע לכם להפוך את רעיונותיכם המקוריים למציאות פורצת דרך!