מה חשוב להציג למשקיעים פוטנציאליים

פיתוח של מוצר חדש דורש השקעה כספית גבוהה. העלויות של הפיתוח ושל הייצור גבוהות, ובמרבית המקרים, היזם עצמו אינו יכול לממן את הפרויקט, ועליו לפנות למשקיעים, אשר ישקיעו מכספם במוצר.

גיוס השקעות לפיתוח מוצר

על מנת לגייס השקעות, מכל גוף או אדם שהוא, חשוב ליצור מצב שבו המשקיע מבין במה בדיוק הוא מתבקש להשקיע, ולמה ההשקעה משתלמת עבורו. ככל שהמשקיע יהיה מעורב יותר בתהליך הפיתוח של המוצר, ככל שיבין יותר את החשיבות או הייחודיות של המוצר, וככל שיגלה בו תועלת רבה יותר, כך גדלים הסיכויים שאכן יהיה מוכן להשקיע בפיתוח של המוצר. חברת גיזמו מייקר מסייעת לכם להכין כל מה שאתם צריכים לקראת פנייה למשקיעים.

איך ניגשים למשקיעים?

כאשר ניגשים לפגישה עם משקיעים, חשוב להגיע כמה שיותר מוכנים אל הפגישה. רעיון בעלמא, סביר להניח שלא יניב השקעות של ממש. אף משקיע אינו מעוניין לקנות "חתול בשק", ואף איש עסקים לא ישקיע את מיטב כספו ברעיון שעלול שלא לצאת אל הפועל בכלל.

כאשר מגיעים אל המשקיעים, חשוב להגיע עם פרויקט שנמצא בשלב מתקדם ככל האפשר. חשוב לדאוג להדגמות ולשרטוטים של המוצר, על מנת להציג למשקיעים את המוצר העתידי באופן ברור ככל האפשר. במידת האפשר, מומלץ מאד להציג בפני המשקיעים אב-טיפוס של המוצר – וכזה שאכן פועל וממלא את ייעודו של המוצר. אב-טיפוס כזה מראה, יותר מכל שרטוט, את העתיד של המוצר, ועשוי לגייס השקעה גבוהה.

מלבד הצגת המוצר עצמו, חשוב להציג בפני המשקיעים חשיבה שיווקית: פילוח של קהל היעד של המוצר, הבנה של צרכי קהל היעד, דרכי שיווק של המוצר ותועלות של המוצר לקהל היעד. זאת, על מנת להוכיח שאכן מדובר במוצר חשוב, יעיל, שימושי, כזה שיוכל להימכר היטב לאחר שפיתוחו יושלם, והוא ייוצר באופן המוני לקהל הרחב. מוצר מושלם ללא חשיבה שיווקית – לא יימכר, בדיוק באותה מידה שבה רעיון שיווקי גאוני לא יוכל לצאת אל הפועל ללא מוצר קיים. לכן, הצגה של כל פרטי ההשקעה חשובה, על מנת לגייס את ההשקעות המתאימות למוצר.

אנו מזמינים אתכם לפגישת ייעוץ לקראת גיוס השקעות לפיתוח המוצר שלכם.