איך לגייס משקיעים לפטנט חדש

המצאתם פטנט חדש? קודם כל הרבה ברכות על היוזמה והרעיון שלכם. עכשיו, אתם מבקשים לרוץ ולקדם את הרעיון שלכם הלאה במטרה להביא ולהחדיר אותו אל תודעתו של הציבור הרחב שיוכל לצפות ולהתלהב כמוכם ממנו.

כרגע עומדת בפניכם רק דילמה אחת: איך אני מקדם את הפטנט שלי?

אחד המכשולים המהותיים שעומדים בפניו של יזם עם מוצר\פטנט חדש הוא ה"איך" הזה. הכוונה היא להשקעה הכספית שצריכה להיעשות על מנת לדחוף את אותו הרעיון קדימה. לשם כך; לרוב, יזמים יירצו למצוא משקיעים שישקיעו ברעיון שלהם, מה שיעזור להם בדחיפה הראשונה שהם זקוקים לה כדי לנסות ולמנף אותו הכי רחוק שניתן.

השאלה המתבקשת היא: מה היא הדרך הנכונה לעשות זאת?

לכך, אין תשובה חד-משמעית וישנן דרכים שונות ומגוונות בהן תוכלו לנסות ולגייס את המשקיעים הפוטנציאליים בפטנט החדש שלכם.

להלן שתי דוגמאות לדרכים שיכולות לעזור בגיוס משקיעים:

רשתות חברתיות: בכוחן של הרשתות החברתיות להביא היום למהפכות אפילו במדינות. העלאת רעיון למוצר\פטנט חדש שלכם; למשל, לפורומים ייעודיים לממציאים המחפשים משקיעים, לעמוד פייסבוק העוסק ספציפית בפטנט שלכם או באופן כללי בתחום של המצאות וממציאים – יכולה להוות גושפנקא משמעותית עבור ההמצאה שלכם ובעבור אפשרות לגיוס השקעות פוטנציאלי עבורה.

בנוסף, ניתן להשתמש בפלטפורמות "מימון המונים" . אילו הם אתרים שמטרתם הוא להפגיש בין הקהל הרחב לבין יזמים בעלי רעיונות חדשים במטרה להשיג את תמיכתם על ידי השקעה כספית אישית שלהם  ולהפוך אותם לחלק מן הרעיון של היזם; לרוב, באמצעות הבטחה מצד היזם לתגמול כלשהו בעבור תמיכתו של ההמון. אתרים מסוג זה ניתן לחפש תחת לשונית כללית "מימון המונים" או להיכנס לאתרי אינטרנט ספציפיים כדוגמת :Headstart ו-קיק-סטרטר שהם אתרי מימון המונים.

" לכל סיר יש מכסה ": ככל הנראה, כל יזם יירצה משקיע שישקיע בפטנט חדש שלו. זה כלל לא בטוח מאידך, שכל משקיע יירצה להשקיע בכל יזם אלא אם כן הוא מאמין ברעיון שלו או מתחבר אליו ברמה האישית.

לשם כך, מתקיימים ירידים ייחודיים בישראל המאפשרים את המקום הזה שמפגיש בין בעלי רעיונות\פטנטים חדשים לבין בעלי ממון שמחפשים להשקיע ב-הצלחה פוטנציאלית של חזון. ירידים מסוג זה אף מושכים אליהם משקיעים מחו"ל, כך שההיצע שלכם כיזמים, גדל.

ראשכם היה מבריק מספיק ליצירת פטנט חדש ופורץ דרך- עכשיו כל מה שהוא צריך זו דרך מבריקה לא פחות על מנת לקדמו.

בחברת גיזמו הנדסה, אנו עוסקים בין מגוון תחומינו הרבים, בהכוונה של יזמים המבקשים לגייס משקיעים פוטנציאלים - למקומות הנכונים אישית עבורם בהתאם לרעיון או הפטנט החדש שלהם.

ניתן לפנות לייעוץ טלפוני וקביעת פגישה.

בהצלחה !