דוגמאות לפרויקטים ומוצרים חדשים שמצליחים לגייס מימון באתר Kickstarter

PocketLab Air: הוא דוגמא לפרויקט ייחודי שהועלה באתר Kickstarter, של פיתוח טכנולוגי של מוצר- המשלב תכנון הנדסי ארגונומי ודאגה לאיכות הסביבה. מדובר במוצר חכם וייחודי שבאמצעותו ניתן לבחון שינויים באקלים מזג האוויר וגם למדוד את רמת הזיהום בסביבה מה אנו נמצאים. בין היתר, ניתן למדוד טמפרטורה, לחץ ברומטרי ואת הכמות של חלקיקי חומר שונים המצויים באוויר.  בדומה לאפליקציית התחבורה הציבורית של WAZE, ניתן לבצע מיפוי עבור הקהילה- אך בהקשר של  איכות אוויר בסביבה מסוימת. הקמפיין שעלה לאתר Kickstarter הצליח לגרוף את תמיכת ההמון עם סכום של קרוב ל-100,000 דולר, כאשר היעד המקורי היה בסך 25,000 דולרים (מדובר בעמידה מעבר ליעד של כמעט 400% ממה שהוצב במקור עם השקתו של הקמפיין).

 בניית אב טיפוס

בתמונה:PokcetLab Air, מכשיר מדידה הבודק נתונים שונים באוויר כגון טמפרטורה ולחץ ברומטרי ומאפשר ביצוע מיפוי איכות אוויר בסביבה מסוימת (מתוך קמפיין באתר Kickstarter).

M-Light 3: הוא חיישן אור זעיר המסוגל לזהות תנועה בחשיכה. חיישן ה-M-Light 3 הוא דוגמא לפיתוח הנדסי של מוצר ארגונומי, השימושי במיוחד בחדרי שירות, בטיולים ועוד. בזכות הפיתוח הטכנולוגי של M-Light 3 ניתן להתהלך בבטחה בבית בחושך, מבלי החשש להיתקל ברהיטים ומכשולים בדרך. קמפיין הפרויקט  של החיישן החכם, שהועלה לאתר Kickstarter, הצליח להשיג תמיכה בסכום של קצת למעלה מ-20,000 דולר, כאשר היעד המקורי היה 5000 דולרים (מדובר בעמידה של  400% יותר, לעומת הסכום שהוצב כיעד הראשוני עבור הקמפיין).

 המצאה

בתמונה: חיישן ה-M-Light 3. מסוגל לזהות תנועה בחושך (מתוך קמפיין באתר Kickstarter).

FLECTR 360:  הוא מחזיר אור המספק נראות של 360 מעלות. מדובר בפיתוח הנדסי של טכנולוגיה ארגונומי ייחודית, המסוגלת לספק הגנה משמעותית בעת רכיבה על אופניים בלילות. בזכות ה-FLECTR 360 ,ניתן להבחין ברוכבי אופניים בסביבה חשוכה, מכול כיוון. ל-FLECTR 360 עיצוב מוצר מינימליסטי שאינו מורגש כלל והוא מתלבש כרצועות המחזירות אור-  על גבי החישוקים של גלגלי האופניים. הקמפיין שהועלה לאתר Kickstarter עתיד להסתיים בסוף השנה , ועד כה הצליח לגרוף תמיכה גבוהה במיוחד בפרויקט- עם סכום של 60,000 דולר. היעד המקורי שהוצב עבור הקמפיין היה סכום של 3524 דולרים (מדובר בעמידה של 1700% מעבר ליעד שהוצב עם תחילת השקת הקמפיין).

 ייצור מוצרים בסין

בתמונה:  ה-FLECTR 360. מחזיר אור לאופניים המייצר נראות של  360 מעלות  (מתוך קמפיין באתר Kickstarter).