פיתוח המצאה רפואית - האתגר והמענה לפיתוח מוצרים רפואיים על ידי יזמים


המצאה רפואית – שתהיו בריאים!

כל המצאה רפואית נוטעת תקווה ונוסכת אמונה. הרפואה מתקדמת ועמה גדלים הסיכויים להאריך את תוחלת חייהם של חולים, להציל חיים, לאפשר טיפולים אשר בהעדר מכשור מתאים לא היה ניתן לבצעם.

חברת גיזמו פתוחה וקשובה לשמוע אתכם, יזמים שונים, על אודות המוצר המבוקש. אנחנו נסייע לכם ליצור יש מאין, לה בנגיעת מטה קסמים (הלוואי שהיה לנו מטה כזה) אלא בסל שירותים הכולל מחקר , תכנון, תכן הנדסי, פיתוח , לרבות מידול ממוחשב, יצירת אב טיפוס, הכנה לייצור ואף ייצור.

הצורך, האתגר, העבודה, המוצר:

צוות חשיבה ופיתוח הכולל מהנדסי מכונות, מהנדס  אלקטרוניקה, מעצב תעשייתי ומפתחים  בתחומים שונים בכלל ובתחום הרפואי בפרט ייתנו לכם מענה בתחום פיתוח מוצרים רפואיים וזיוודם.

המצאה רפואית של מוצר חיוני עשויה להועיל למספר רב מאוד של בני אדם. בניגוד למוצרים תעשייתיים שונים, אשר אף הם נדרשים, קהל היעד של מוצרים רפואיים גדול בהרבה. הצורך בטכנולוגיות ובמוצרים רפואיים הוא צורך קבוע שאף גדל והולך בשל הזדקנותה הטבעית של האוכלוסייה וריבוי התחלואה - טבעית וצפויה -  בקרב הזקנים בכלל ובציבור (בין השאר בשל אורח החיים המודרני, הכולל תזונה לא מאוזנת וכרוך בלחצים ובמתחים, מרושש ומרוקן בני אדם מאנרגיה פיסית ונפשית וגורם למחלות שונות בפרט).

 אם יש לכם רעיון או המצאה רפואית, אנחנו נסייע לכם לבחון את היתכנותו ואת אפשרות הפיכתו לפטנט רשום, לרבות כל התהליכים הנדרשים לצורך הגשת בקשה להכרתו כפטנט. המצאה רפואית עשויה להפחית כאבים, להתמודד עם השמנה, להפחית כולסטרול, לצמצמם דלקות, למצוא חלופות ותחליפים לאיברים ש אין להם תחליף (כגון סחוסים) ועוד.

חברת גיזמו ממחישה ומוכיחה ב פיתוח מוצרים רבים שהיא חתומה עליהם כי מה שייאמן גם ייתכן. כשאתם גולשים כאן, באתר החברה, אתם נוכחים לדעת שאכן כן – עיניכם הקוראות עדות.

המהנדסים בחברה ישמחו להיפגש איתכם, לשמוע ולייעץ בנושא פיתוח המצאה רפואית או קידום מיזם רפואי בכל תחום. לתיאום פגישה לא מחייבת היכנס לדף הקשר באתר שלנו.

רק בריאות!

צוות גיזמו.