הנדסת אלקטרוניקה בראיה עתידית והיום

מחשבים וטאבלטים, סמארטפונים (מכשירים חכמים), מערכות מחשוב שונות ומערכות תקשורת- אלו הם רק קומץ מוצרים מתוך אינספור מוצרים המפותחים, משוכללים ומיוצרים הקשורים כולם בתחום הנדסת האלקטרוניקה.

יכולתם של מהנדסי אלקטרוניקה העוסקים בתחום, הביאה את חיינו לרמת התנהלות מתקדמת בכל היבט אפשרי: רפואה (מכשורים רפואיים מתקדמים כמו "מחט חכמה" המספקת אינדיקציה בהחדרה נכונה אל תוך הוריד), בידור (היכולת להתחבר באמצעות לוויינים לערוצי טלוויזיה מכול מקום בעולם), תקשורת (ניהול תקשורת מרוחקת באמצעות לוויינים, שימוש במכשירים חכמים), אבטחה (מערכות אלקטרוניות השומרות על מידע רגיש), צבאי (פיתוח מערכות הגנה מורכבות המופעלות באמצעות מערכות אלקטרוניות מתקדמות), ועוד.

תחום הנדסת האלקטרוניקה כתעשייה במדינת ישראל מהווה נתח משמעותי בצמיחה הכלכלית. התפתחות תעשייה זו מקבל לצמיחת המשק כולו כאשר מעל לחמישים אחוזים מהייצוא התעשייתי מגיע מתוצרת ההיי-טק. זאת ניתן למנות לזכות יכולתה של ישראל להיות מובילה בחדשנות. איגוד בארץ שנקרא "איגוד תעשיות אלקטרוניקה ותוכנה" מקדם מטרות של אינטרסים מקצועיים בתעשיית התוכנה והאלקטרוניקה וכמו כן פועל לקדם ולפתח תשתיות ליצירת הזדמנויות של שיתוף פעולה ברחבי העולם, בתחום.

בראייה עתידית חברתית\כלכלית ניתן לדבר על כך שהנדסת האלקטרוניקה ומהנדסי האלקטרוניקה העוסקים בה- עובדים על פיתוחם של מוצרים שיוכלו לייצר חסכון כלכלי כמו למשל חיישנים או מוצרים שונים שיחסכו שימוש באנרגיה. בנוסף קיימת שאיפה לייצר מוצרים  שייעודם הוא שירות ישיר לחברה כמו כאלה שיהיו מסוגלים למנוע תאונות דרכים למשל, מה שהופך את הפיתוח ההנדסי האלקטרוני לשליחות של ממש.

אנחנו בחברת גיזמו הנדסה, מונעים לעשייה על-ידי התשוקה ליצירתיות וחדשנות. דוגלים בעבודת צוות של מהנדסי המכונות, האלקטרוניקה והמעצבים התעשייתיים, ומכוונים לסייע בתכנון, פיתוחוייצור מוצרים חדשים - פרי רעיונותיהם של יזמים\ממציאים וארגונים עסקיים.

אנחנו מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר על מנת שנוכל לספק עבורכם מידע הנדסי חיוני וקוראים לכם להגיע לפגישת ייעוץ משותפת - בה נוכל יחדיו , לדון בזכותכם בדרך ליצירת עתיד מתקדם וטוב יותר!