הנדסת מוצר מכני ופיתוח מכאניקה


  הנדסת מכניקה - חברת גיזמו מבצעת הנדסת מוצר מכני ופיתוח מכניקה ברמה הגבוהה ביותר

מוצרים מכאניים הם חלק בלתי נפרד משדות מקצועיים נרחבים בכל תחומי העולם המודרני: תעשיה קלה וכבדה, תעבורה, מיחשוב ותקשורת, מחקר ורפואה, הם רק מספר קטן של תחומים בהם נדרש באופן קבוע תכנון הנדסי מכאני ברמה גבוהה במיוחד של פיתוחים חדשים.

אומנותם של מהנדסי מכניקה היא ליוויו של רעיון גולמי ראשוני בכל שלבי פיתוחו, עד ההגעה למוצר קצה חדש וייחודי. אצלנו בחברת גיזמו, אב-הטיפוס למוצר הסופי, יהיה תמיד כזה בו מגולמים ומיושמים לקחים שהם תוצריו של תהליך תכנון ארוך ורב-שלבי, במסגרתו שיתפו המהנדסים המכאניים פעולה עם מומחים מדיסציפלינות נוספות, לטובת הגעה למוצר אופטימלי לפי דרישות השטח ו/או הלקוח. אנו רואים במיכון ובצורך ב תכנון מכני איכותי, לא רק חלק בלתי נפרד מחיי היום-יום של כל אחת ואחד מאיתנו, כצרכני תקשורת ובעלי רכב, לדוגמא, אלא את ליבת ההתפתחות האנושית העכשווית. מתוך כך, גישתנו הבסיסית לתכנון מוצרים מכאניים קטנים כגדולים, נעשית כחלק מתפישה נרחבת המבקשת למקם את המוצרים שמהנדסי המכניקה שלנו מפתחים על רצף של אבני יסוד מהם מורכבת המציאות שלנו. ההזדמנות להשפיע על איכותה וניראותה של המציאות הזאת, היא זכות ממשית עבורנו כחברה וכאנשי מקצוע בפרט.

בשל התפישה הכוללת שהוסברה מעלה, פיתוח מכניקה ברמה הגבוהה ביותר, כמו זה אליו מורגלים אנשי גיזמו, יכלול תמיד התייחסות תכנון המוצר כאל אתגר חדש ורב חשיבות, שחותמת האיכות הסופית שלו תהיה עמידה במבחן התוצאה. לצורך הצלחת תהליך התכנון והפקת אב-הטיפוס אנו משתמשים בכלי-עבודה וטכניקות תכנון חדישים, כולל מיכשור חדיש ושימוש מרובה במגוון תוכנות מחשב מקצועיות, בין השאר תוכנות תלת-מימד שמטרתן הדמיית המוצר. מטרתנו הסופית הינה הנדסת מכניקה מעולה המנפקת מוצרים משובחים ובמקביל מעשירה את המרחב הציבורי בפיתוח חדשני המצעיד את הטכנולוגיה האנושית צעד נוסף קדימה.