מה חשוב לדעת כשמעלים קמפיין לאתר גיוס המונים

אתרי גיוס המונים הם אחת מן הדרכים היעילות והנוחות ביותר להשיג מימון ליוזמות חדשות מכל התחומים. בין אם אתם מעוניינים להוציא לאור ספר שכתבתם, לפתח מיזם חברתי ייחודי או לפתח מוצר טכנולוגי חדש – אתרים לגיוס המונים מסייעים לכם לעשות זאת במימון נדיב. על מנת להשיג מימון באתרים הללו, יש להעלות לאתר גיוס המונים קמפיין מקצועי, אשר משווק היטב את הרעיון שלכם, קמפיין שיגרום לאנשים לרצות לתמוך בפרויקט שלכם.

חברת גיזמו מייקר מסייעת לכם לפתח את המוצר, על מנת להעלות קמפיין יעיל ולהשיג מימון מתאים.

העלאת קמפיין לאתר גיוס המונים

העלאת קמפיין לאתר גיוס המונים כוללת שני שלבים עיקריים. השלב האחד הוא הצגת הפרויקט, כאמור. יש להציג את המוצר שאותו אתם מעוניינים לפתח, באמצעות טקסט ותמונות, ורצוי גם באמצעות סרטון אשר מסביר ונותן מידע על המוצר. אם כבר יש לכם אב-טיפוס למוצר – העלו תמונה וסרטון שלו, הדבר יעלה את הסיכויים שלכם להשיג מימון להמשך הפיתוח. השלב השני הוא יצירת "מדרג השקעות". חשוב לזכור שאתרי גיוס המונים אינם פועלים בהתנדבות. אחוז מסוים מן ההשקעות של הגולשים שיגיעו אליכם דרך האתר ישולמו לאתר עצמו. בנוסף, יש לזכור שההשקעות נעשות באמצעות כרטיס אשראי, כך שגם חברת האשראי גובה עמלות על ההשקעות. לכן, חשוב לבדוק מראש מהו המימון שאתם זקוקים לו בפועל, ולהוסיף עליו את האחוזים הנדרשים, על מנת שתוכלו לשלם גם לחברת האשראי ולאתר.

יצירת "מדרג ההשקעות"

התמיכה הכלכלית אשר מתקבלת דרך האתר מדורגת על פי גובה ההשקעה. מומלץ לחלק את הסכום שאותו אתם מעוניינים להשיג למספר סכומים בסדר עולה, כאשר כמובן, מרבית הגולשים ישקיעו סכומים נמוכים, וככל שהסכום האפשרי יעלה, יהיו פחות משקיעים. לרוב, יש להציע לתומכים מתנות, בדרך כל עבור השקעה בינוניות ומעלה, כמו למשל מחזיק מפתחות עם תמונת המוצר בו השקיעו, או להיות ראשונים לקבל את המוצר שלכם כשיצא לשוק – כדרך לעודד את המשקיעים לתת סכומים גדולים יותר.

בחירת אתר גיוס המונים

כיום ישנם הרבה אתרים המיועדים לגיוס המונים. ישנם אתרים אשר מתמקדים במיוחד בפיתוח של מוצרים חדשים, כך שאם מפתחים מוצר חדש, מומלץ לפנות אליהם. לרוב, יש לעבור אישור של מנהלי האתר לפני העלאת הקמפיין.

אנו מזמינים אתכם לפגישה לקראת העלאת קמפיין באתר גיוס המונים.