זיווד פלסטיק ובניית מארזים לאלקטרוניקה בשיטות מתקדמות


זיווד פלסטיק  לתעשיית האלקטרוניקה ולרכיבים מכאניים שונים מעניק מעטפת איכותית ובטיחותית לרכיבי המערכות השונות. חברת ההנדסה גיזמו, המספקת שירות מחקר , תכנון, פיתח וייצור (החל מאב טיפוס וכלה בייצור סדרתי) מייצרת, בין השאר, זיווד פלסטיק באמצעות מכשור חדשני, לרבות מכונת הדפסה בתלת ממד.

יתרונות המכונה היא ביכולת ליצור בתוך זמן קצר אב טיפוס ומודל של המוצר המבוקש. המכונה מאפשרת לנו לקצר ולייעל את הזמן ואת התהליך שבהם כרוך פיתוח המוצר .

זיווד פלסטיק מהיר ויעיל:

כאשר לקוחות פוטנציאליים וקיימים פונים אל חברת גיזמו הם מקבלים את כל השירות המבוקש והנדרש וזאת בשל יכולתה של החברה ל לפתח פטנטים מקוריים וחדשניים, לאחר תהליך של מחקר, בדיקת היתכנות וכדאיות, אפיון הצורך והשימוש הייעודי, כל שלבי ה פיתוח , לרבות בניית אב טיפוס , מודל וייצור סדרתי (כולל סדרות קטנות).

מי מכם שמזמינים זיווד פלסטיק בחברת גיזמו לא נדרשים לפנות לקבלני משנה לצורך הייצור מאחר שכל התהליך מתבצע בחברה. הזיווד מוצע לכם בחומר קשיח ועמיד, אשר נבחן ואושר בכל המבדקים ונושא תו תקן איכותי.

שילוב של הטובים באנשי המקצועות השונים:

המוצר המוגמר שתקבלו הוא פרי עבודת צוות מקצועי, המורכב ממהנדסי מכונות, אלקטרוניקה, מעצב תעשייתי, ומפתחים הפועלים במגוון תחומים ייעודיים ובהם: מערכות מכאניות מורכבות, זיווד אלקטרוני ,  מכאניקה ועוד.

החברה ערוכה לספק שירות של זיווד פלסטיק בממשקים שונים, משלב בניית אב טיפוס, דרך ייצור סדרות מדגמיות ראשוניות, הכנת התשתית הדרושה לייצור סדרתי מוגבל או רב-כמות תוך ליווי צמוד, הדוק וקפדני של אנשי המקצוע המעולים בכל שלבי הייצור עד קבלת המוצר המוגמר.

אם יש לכם שאלות או ספקות בקשר לסוג החומר הנדרש לזיווד הרכיבים שלכם – אתם מוזמנים לקבל מידע ולהתייעץ עם המומחים שלנו. כל שאלה תיענה באופן מפורט על מנת להעניק לכם את כל המידע שיסייע ויקל עליכם לקבל החלטה על אודות הזיווד המתאים לכם. 

לייעוץ בנושא זיווד פלסטיק, בניית מארזים לאלקטרוניקה ופיתוח מוצרים באופן כללי, ניתן ליצור קשר איתנו בדף הקשר באתר.