כדאי להכיר את החברות הישראליות שמשקיעות בפיתוח מוצרים

קרנות הון סיכון הן אחת האפשרויות העיקריות שאליהן פונים אלו הנמצאים בעיצומו של תהליך גיוס הון הנדרש לסטארט-אפ \ מוצרים חדשים. לכן, חשוב להכיר ולדעת על כמה מן הקרנות הללו הפועלות בישראל. ריכזנו עבורכם דוגמאות לקרנות הון סיכון ותחומי הפעילות שלהם:

פיטנגו - זו היא קרן הון סיכון גדולה וידועה שמאז הקמתה, השקיעה סכום כולל של מעל 1.5 מיליארד דולרים וכ-200 חברות שונות נעזרו בה לאורך זמן.

קרן פיטנגו משקיעה בסטארט-אפים הנמצאים בנקודות שונות ונותנת דגש רב על בעלי כושר המצאה לא רק בפן הטכנולוגי החדשני שלהם אלא גם על האמונה בתרומה אמיתית לכלל האנושות.

קרן JVP -  מדובר בקרן הון סיכוי שהוקמה בירושלים והיא בראש ובראשונה חרטה על דגלה את קידומו של הפן הטכנולוגי בעיר. מעבר לכך היא גם זוכה לתהודה עולמית- בשנת 2012 לדוגמא, היא הייתה נחשבה לאחת מעשר קרנות הסיכון הטובות בעולם בבחינת התשואה עבור אילו שהשקיעו בה.

קרן Lightspeed - קרן המתמחה ומומלצת בעיקר למי שעוסק בתחום תוכנה של מחשוב וענן ובתשתיות ארגוניות.

קרן "מאגמה"- בין השקעותיה הבולטות היא חברת waze. מהיתרונות הבולטים ביותר לקרן זו הוא ליוויים הצמוד שנותנים אנשי מקצוע מטעמה ליזמים למן השלבים הכי מוקדמים של יצירת מודל עסקי ועד לביסוסה של חברה יציבה וגדולה.

קרן ג'נסיס - מדובר באחת מהקרנות הוותיקות יותר הקיימות בישראל. ג'נסיס מתמחה בהשקעות בסטארט אפים הנמצאים בשלביהם הראשוניים. ג'נסיס נחשבת לאחת מהקרנות המשתלמות בעבור משקיעים וההוכחה לכך היא הנבת תשואות גבוהות מן הממוצע בתחום קרנות הון סיכון.

קרן בנצ'מרק - למרות שמדובר בקרן בינלאומית, היא השקיע בשנים האחרונות מיליונים של דולרים בפרויקטים של ישראלים.

מעבר לקרן זו, ישנן קרנות בינלאומיות נוספות בעלי פעילות ענפה בישראל וביניהן סקויה, סקוור פג קפיטל, חברת AltalR המאפשרת השקעה למשקיעים פרטיים. 

קיימות קרנות הון סיכון נוספות בישראל - ביניהן ניתן למנות חברות כמו אוורגרין, ורטקס, אינפיניטי,גיזה ועוד...

לנו בחברת "גיזמו הנדסה" המומחית במחקר, פיתוח וייצור מוצרים חדשים – קיים ידע נרחב בתחום המשקיעים הישראלים בפיתוח מוצר - ונשמח לעזור לכם להתכוונן נכון בפיתוח המוצר שלכם ובמציאת המקשיעים האפשריים.

צרו איתנו קשר לתיאום פגישת ייעוץ!