חברות סטארט-אפ ישראליות שמפתחות מוצרים

כל אחד חולם לפתח סטארט אפ מצליח, ליצור מוצר חדש שמעולם לא היה קיים, ושיהפוך להיות להיט בקרב הצרכנים בתחומו. חברת גיזמו מייקר מלווה יזמים בחלומות הללו, ומאפשרת להם להפוך אותם למציאות.

לעיתים נראה שהחלום הזה רחוק מלהתגשם, וכי גם רעיונות טובים עלולים להיתקל בקשיים מרובים אשר ימנעו את ההצלחה שלו. אם אתם נמצאים בשלב כזה של ייאוש, אולי כדאי שתסתכלו מסביבכם, ותראו כמה חברות סטארט-אפ ישראליות שמפתחות מוצרים פיזיים מדהימים ומצליחים, שחלקם גם קבלו תפוצה כלל עולמית. רוצים דוגמאות? הנה כמה מהשטח:

תחום הרחפנים הוא תחום שכבר נשמע מוכר, ומדובר עליו רבות, אך לא מדובר בכלי טיס חכם כל כך, נכון להיום. אלא שלאחרונה קמו מספר חברות סטארט-אפ וייצרו חידושים מפתיעים בתחום הרחפנים. כך, לדוגמא, פיתחה חברת Flytrexרחפן מיוחד אשר מיועד לביצוע של משלוחים. הרחפן הייחודי הזה מצויד במצלמת גו פרו וברכיב GPS, כמו גם באפליקציה המאפשרת תקשורת דור 3. השולח יכול לכוון את הרחפן אל היעד של המשלוח, לעקוב אחר מסלולו ולנווט אותו בצורה הנכונה, על מנת להעביר את המשלוח ליעדו. תודו שמדובר בפיתוח מלהיב למדי, שיחסוך הרבה מאד שירותי דואר מיותרים...

רחפן מפתיע נוסף פותח על ידי חברת הסטארט-אפ 3rdeye, והוא רחפן אשר משמש כתחליף למאבטח. הרחפן הייחודי הזה מצלם את הסביבה וגם מפענח את התמונות המתקבלות בתוכו, ומאפשר זיהוי יעיל של פעילות חשודה במקום, וכמובן תקשורת מידית למפעיל הרחפן בכל מקרה של פעילות חשודה.

סטארטאפים אחרים מוכרים לכולנו. כך, למשל, האפליקציה גט-טקסי, אשר כבר משווקת במספר מקומות בעולם, הפכה להיות אחת מן האפליקציות הפופולאריות והמצליחות בזמן האחרון. האפליקציה, אשר מאפשרת לכם להזמין את המונית הקרובה אליכם ביעילות ובמהירות, מפחית את הצורך בשיחות טלפון לתחנות המוניות והופך את החיים לפשוטים יותר.

אז כן, יש אולי מכשולים בתחילת הדרך, אך שווה להתאמץ – הפיתוחים הראשוניים שלכם עשויים להפוך לסטארטאפים מצליחים בארץ ובעולם.

אנו מזמינים אתכם לפגישת ייעוץ כדי שתוכלו להתחיל לפתח גם את המוצר משלכם!