יזמים ישראליים שמפתחים מוצרים המתבססים על טכנולוגיות חדשניות

העולם כיום מתפתח במהירות גבוהה, גדולה בהרבה ממה שיכלנו לראות בעבר. די להשוות בין ההבדלים שהתרחשו במשך 10 שנים כאשר הורינו היו צעירים, לשינויים שמתרחשים ב-10 שנים כיום. התפתחות הזו נעוצה בהתפתחות הטכנולוגית, כאשר כל טכנולוגיה חדשה מביאה אחריה עשרות פיתוחים חדשניים, מוצרים ייחודיים ואפשרויות לפיתוח של טכנולוגיות חדשות עוד יותר.

לא מעט יזמים ישראליים עושים שימוש בטכנולוגיות החדשות הללו, ומפתחים מוצרים חדשים אשר מתבססים עליהם. קחו, למשל, את תחום הרחפנים. חברת הסטארט-אפ Dronomy ראתה שתחום הרחפנים בארץ ובעולם אינו מפותח מאד, וכי הרחפנים אינם מהווים כלי תעופה חכם במיוחד, למרות הפוטנציאל הגדול הגלום בהם. לכן החליטה החברה לפתח שדרוג מיוחד לרחפנים, וליצור שילוב בין הרחפנים לבין התחום של מכוניות אוטונומיות – שני תחומים אשר מתפתחים כיום בקצב מהיר במיוחד. הפיתוח של חברת Dronomy הוא רחפן שפועל ללא מגע יד אדם, וללא סכנה של התנגשות בבני אדם או בחפצים במהלך התעופה. את זה הם עושים באצעות שילוב של טכנולוגיות מתקדמות שונת, מצלמות, רכיבי GPS ועוד, על מנת ליצור את מסלולי התעופה העצמאיים והיעילים של הרחפן. הפיתוח המרשים הזה לא יכול היה להתקיים ללא הטכנולוגיות החדשניות שעליהן הוא מבוסס – GPS, למשל, תקשורת דור 3, מצלמות משוכללות, טכנולוגיות פענוח וכן הלאה.

חברת גיזמו מייקר מלווה יזמים בכל התחומים, בפיתוח של מוצרים חדשים, החל במוצרים פשוטים ופיזיים ועד למוצרים מורכבים אשר מתבססים על טכנולוגיות חדשניות. הליווי של חברת גיזמו מייקר מאפשר לכל יזם ולכל בעל רעיון להשקיע במוצר או בפיתוח חדש, ולהפוך אותו למוצר מצליח, נמכר ורווחי בארץ ובעולם. אם גם אתם חולמים לפתח מוצר חדשני כלשהו, אשר מתבסס על הטכנולוגיות החדשות שפותחו והומצאו בדור האחרון, מצאתם את מקומכם. עם צוות מקצועי של מהנדסים ומפתחים, גם הרעיון החדשני והמהפכני שלכם יוכל לצאת אל הפועל, ולשמש אנשים רבים בכל רחבי העולם.

אנו מזמינים אתכם לפגישת ייעוץ, כדי שתוכלו להתחיל לפתח גם את המוצר הטכנולוגי שלכם!