ייצור מוצרים מחדשים ופרויקטים בטכנולוגיה הזרקת פלסטיק

הזרקת פלסטיק היא אחת משיטות ייצור המוניות, שבה נעשה שימוש על מנת לייצר רכיבים ומוצרי פלסטיק מגוונים. בתהליך הזרקת הפלסטיק מתבצעת התכת חומר גלם המוזרק אל תוך תבנית הבנויה על פי צורתו של התוצר הסופי. בשיטת הזרקת הפלסטיק, מתאפשר ייצור בכמויות גדולות במיוחד ובעלויות אשר יוצרות תחרות. היתרון הבולט ביותר בשיטת ייצור הזרקת הפלסטיק הוא היכולת להגיע לרמה גבוהה של ביצוע בתהליך ולרמה גבוהה של דיוק בגימור המוצר הסופי.

תהליך הזרקת הפלסטיק מחייב שילוב של סט מיומנויות מסוימות, ניסיון ושימוש בכלים ייעודיים ומתקדמים אשר נעשה בהם שימוש במהלכו. הנקודות המרכזיות בתהליך הן תכנון מוצר, עיצוב ובניית תבנית ייעודית המשמשת להזרקת חומר הפלסטיק, הזרקת החומר עצמו אל תוך התבנית, הוצאת התוצר ממנה ולבסוף ביצוע תוספות נדרשות כגון צביעה או הרכבה.

כפי שצוין לעיל, שיטת ייצור הזרקת הפלסטיק - משמשת לייצורם של רכיבי ומוצרי פלסטיק שונים. כגון אלה, יכולים להיות למשל: פקקים, צעצועים, חלקי מכוניות, חלקי מחשבים (מקלדות ועכבר לדוגמא), פרטי ריהוט שונים. תהליך הזרקת הפלסטיק אף נמצא בשימוש התעשיות החשובות והמובילות במשק כמו זו של הרפואה, שבה נעשה שימוש בהזרקת הפלסטיק על מנת לייצר בקבוקי פלסטיק וצנצנות ייעודיים לתרופות, ייצור צינורות פלסטיק המסייעים לטיפול בחולים ועוד. בתעשיית הביטחון נעשה שימוש גם כן בשיטת ייצור הזרקת הפלסטיק וזאת לצורך ייצורם של חלקים ולרכיבים במערכות מתקדמות מגוונות.

לנו בחברת גיזמו הנדסה, יש את הידע, הניסיון והכלים הנדרשים לצורך תכנון, פיתוח וייצור רכיבים ומוצרים שונים המשמשים במגוון רחב של תעשיות. התמחות שלנו היא בפיתוח מוצרים חדשים עד לשלב אב-טיפוס עובד. בחלקם מהפרויקטים אנו ממשיכים את שיתוף הפעולה עם היזם עד לתהליך ליווי ייצור, כולל הכנת לייצור המוני בטכנולוגיות רלוונטיות לפרויקט, כגון הזרקת פלסטיק לתבניות.

בגיזמו הנדסה אנו פועלים בשיתוף פעולה מלא עם לקוחותינו מתוך מטרה לעמוד בציפיותיהם; לענות על דרישות המוצר\פרויקט אשר אותו הם מבקשים לפתח ושמים דגש על בקרת איכות התהליך לכל אורך הדרך.

אנו מזמינים אתכם ליצור קשר עמנו, ונשמח לעמוד לרשותכם ולשירותכם במטרה להניע ולפתח יחד אתכם - רעיונות של יוזמה מקורית.