אילו סוגים של מוצרים ניתן לייצר בהזרקת פלסטיק

טכנולוגית הזרקת פלסטיק היא תהליך ייצור של מוצרי פלסטיק בו מתבצעת התכה של חומר גלם והזרקתו אל תוך תבנית מוצר, על מנת להשיג את מבנהו הסופי לאחר שהפלסטיק מתקרר ומתקשה. שיטת ייצור בדרך הזרקת פלסטיק מהווה דרך יעילה לייצור מוצרי פלסטיק באופן המוני. באמצעות שימוש בטכנולוגיית ההזרקה ניתן לייצר באופן סדרתי כמות של מאות, אלפי ואף מיליוני פריטים שונים - זהים ומדויקים בגודלם, חוזקם, משקלם תוך הוזלת מחירי הייצור לכול יחידה בסדרת הייצור.

ישנן דוגמאות רבות למוצרים שניתן לייצר באמצעות טכנולוגיית הזרקת פלסטיק: 

  • משחקים ופנאי: דוגמא נפוצה לשימוש בהזרקת פלסטיק היא יצירתם של צעצועים לילדים. החל מחלקי לגו ועד לבובות שונות ( כמו ברבי לבנות, בובות אקשן מפלסטיק לבנים וכו') וממכוניות על שלט ועד לצעצוע העתיד המתקדם של רחפנים מוטסים. כמו כן, באמצעות הזרקת פלסטיק ניתן לייצר מתקנים בגני שעשועים כמו מגלשות עשויות פלסטיק קשיח במיוחד.

  • מוצרי חשמל: באמצעות השימוש בהזרקת פלסטיק מיוצרים מוצרי חשמל שונים: מקדחות חשמליות, שלטי טלוויזיה, מכשירים סלולריים, קומקומים חשמליים ועוד.

  • רהיטים, כלי בית ועוד: באמצעות הזרקת פלסטיק מיוצרים כלי בית שונים כמו למשל כפיות, כוסות, פחי אשפה, ארגזים וקופסאות אחסון מפלסטיק. ניתן לייצר גם כסאות פלסטיק וחלקי רהיטים שונים בשימוש בשיטת ההזרקה. עוד הקשורים בחיי היום יום שניתן לייצר בהזרקת פלסטיק הם למשל כפכפי פלסטיק, מערכת של צנרת בכיור, צנרת בשירותים.

  • מכשור רפואי ועוד - שימושים של טכנולוגיית ההזרקה במערכות מורכבות ומתקדמות ניתן לראות גם במכשור רפואי (פלסטיק של מזרקים רפואיים, צינורות אינפוזיה, קופסאות אחסון לתרופות) בחלקים של רכבים, ואף בחלקים של מוצרים צבאיים.

אנו בחברת גיזמו הנדסה, עוסקים באופן שוטף בתכנון, פיתוח והכנה לייצור מוצרים חדשים עבור לקוחותינו העיקריים - יזמים וממציאים. על מנת לסייע להם בכך, אנו עושים שימוש בטכנולוגיות ייצור מתקדמות, במטרה להשיג את התוצאות האיכותיות והמדויקות ביותר .

אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו לקבלת ייעוץ הנדסי ראשוני ולתאם פגישה עם צוות המומחים שלנו!