מהם יתרונות בעבודה מול משרד עורכי הפטנטים לעומת עורך פטנטים עצמאי

ככלל, עורכי פטנטים הם אנשים מוסמכים משפטית וטכנולוגית, מה שמאפשר להם לסייע ברישום של זכויות קניין רוחניות, בדגש על נושא הפטנטים. לעורכי פטנטים ישנו רישיון ייחודי לכך שמייצג בקיאות ומומחיות נדרשים מהם בכדי לספק את שירות רישום הפטנט ללקוחות שלהם.

כאשר עושים השוואה בעבודה מול משרד עורכי פטנטים אל מול עבודה מול עורך עצמאי, ניתן למנות כמה יתרונות בולטים לטובת העבודה מול משרד של עורכי פטנטים:

  • ידע מגוון: מדובר ביתרון המשמעותי ביותר בעבודה מול משרד עורכי פטנטים. במשרד של עורכי פטנטים, הצוות האמון על עריכת הפטנטים יכול לתת מענה רחב במיוחד בעבור יזמים המבקשים לבצע רישום לפטנט שלהם. כיוון שמדובר במשרד שלם של אנשים שעוסקים ברישום פטנטים, תחומי הידע נחלקים לנושאים שונים של המצאות שלגביהם היזמים מבקשים לבצע את רישום הפטנט שלהם.

כך למשל, במשרד פטנטים יכולים להיות מומחים ברישום פטנטים בתחומים של ביוטכנולוגיה, כימיה ופארמה, ציוד רפואי ועד לנושאים אחרים ומגוונים של היי-טק, מכניקה ואנרגיה ירוקה.

  • זמינות: משרד בעל צוות שלם של עורכי פטנטים מסוגל להיות בעל זמינות גבוהה עבור יזמים לעומת זמינות העבודה של עורך עצמאי כיוון שמעבר לגיוון עבודתם ברישום פטנטים בתחומים שונים, יכולים להיות כמה עורכי פטנטים העוסקים באותו התחום שלגביו היזם מבקש לבצע רישום פטנט.

  • בחירה אישית: היזם יכול לבחור בעבודה מול משרד עורכי פטנטים, עם איזה עורך בדיוק הוא ירצה לעבוד. כלומר, במשרד שבו ישנם כמה עורכי פטנטים שנותנים מענה לרישום פטנטים באותו התחום, יוכל היזם לבחור את העורך המתאים לו ביותר לאחר הערכה והשוואה בין כמה עורכים של אותו המשרד.

אנו בחברת גיזמו הנדסה, מלווים את לקוחותינו בתכנון, פיתוח וייצור של מוצרים חדשים תוך שימוש בטכנולוגיות מתקדמות לשם הבטחת אמינות המוצר וגם מספקים הכוונה בפן העסקי והקניין הרוחני של תהליך רישום פטנטים על המצאות.

אנו מזמינים אתכם, ליצור עמנו קשר - ליהנות מייעוץ הנדסי ראשוני מצוות המומחים שלנו ולתאם פגישה הכוונה מקצועית להתוויית המשך הדרך!