איך לבחור מעצב למוצר שלך


יש לכם רעיון לפטנט מהפכני ומדהים ביותר. ביצעתם חיפוש לפטנט ווידאתם שהוא לא קיים במאגרי הפטנטים , רשמתם את הפטנט ובחרתם מהנדס שיפתח את המוצר. ומה עכשיו? כל מוצר דורש עיצוב מושך זאת על מנת שיהיה מספיק אטרקטיבי עבור הקונים. המשפט "אל תסכל בקנקן אלא במה שיש בו", אינו תופס בכל הקשור לשוק הצרכנות. כדי למשוך קונים על אריזת המוצר שלכם להיות מספיק מושכת כדי שהלקוחות יימשכו אליו וירכשו אותו. 

גם אם אמאל ה תמיד אמרה לכם שאתם מציירים יפה, עיצוב מוצר הוא עסק למקצוענים. חשוב שתבחרו מעצב בעל ניסיון והכשרה בתחום לעיצוב המוצר שלכם. אז כיצד תבחרו את המעצב המתאים? כל מעצב מתמחה בתחום שונה. ישנם כאלו המתמחים בעיצוב ריהוט חוץ ועיצוב ריהוט פנים, יש המתמחים בעיצוב מוצרי פלסטיקה, מתכת, עץ, מוצרים אלקטרונים, עיצוב תכשיטים, יודאיקה ועוד ועוד. חשוב לבחור את המעצב המתמחה בתחום הרלוונטי של המוצר שלכם, כך שיהיה לו את כל הידע והניסיון הדרושים.

 על מעצב שבחרתם להתמחות בחומרים ובטכנולוגיה הנדרשים למוצר שלכם. אם למשל המוצר שלכם דרוש טכנולוגיה מורכבת, מומלץ לשכור מעצב בעל ידע טכני שכבר בסקיצה הראשונה יידע מה לקחת בחשבון בעיצוב, וכיצד לעצב את המוצר כך שיראה איכותי אך יחד עם זאת יותאם למגבלות הטכנולוגיה והחומר המרכיבים את המוצר.

 אל תתפשרו על מעצבים חסרי ניסיון. הם אולי יהיו זולים יותר אך גם המוצר שלכם יסבול מכך. חשוב להשקיע בכל שלב ושלב בפיתוח המוצר, וודאי בעיצובו, שזהו כרטיס הביקור של הפטנט שלכם. בחזרת גיזמו , חברה ל פיתוח פטנטים , תכן מערכות מכניות,  פיתוח מוצרים חדשים, בניית אבי טיפוס וייצור סדרות קטנות, תמצאו מעצבים תעשייתים בעלי ניסיון והכשרה אשר ישמחו לתת לכם מענה ולעצב את המוצר שלכם בהתאם לדרישותיכם, תוך התחשבות בטכנולוגיה הקיימת ובחומרי הגלם של המוצר. 

_______________________

למה פורטל הפטנטים עוסק לאחרונה במדרסים אורטופדיים ?
לאחרונה חברת גיזמו השקיעה בפרויקט ישראלי חדש של חברת סטארט-אפ בשם 3d-soles. החברה מפתחת טכנולוגיה רפואית חדשה וצפויה לשפר בצורה ניכרת את עולם האורטופדיה ע"י שימוש באלגוריתם יחודי.
האלגוריתם מאפשר ליצרני מוצרים אורטופדיים לייצר את מוצריהם בצורה פשוטה הרבה יותר, ולהגיע לתוצאות איכותיות במיוחד.
הטכנולוגיה היחודית מוגנת ע"י פטנט אך עדיין אינה נחשפה לקהל הרחב.
אתם מוזמנים לחזור ולבקר בעמוד זה בחודשים הקרובים. חברת 3D-soles צפויה לחשוף את הטכנולוגיה בחודשים הקרובים.