שירותי הכנה לייצור שמספקות חברות הנדסה לפיתוח מוצרים

חברות הנדסה מספקות ליזמים שירותים הנדסיים, שירותי תכנון ושירותי פיתוח במטרה להביא לפיתוחם של מוצרים חדשים. הן גם נותנות שירותי הכנה לייצור טרם הייצור בפועל של המוצר עצמו.

בין שירותי ההכנה לייצור השונים, הניתנים על ידי חברות הנדסה ניתן למנות:

  • הכנת אב-טיפוס עובד: לפני תחילת תהליך הייצור בונים אב-טיפוס מתפקד של המוצר. זהו שלב מתקדם שבו כבר יש תכנון פרטני למוצר. אב-טיפוס הוא ראשון בסדרת הייצור של המוצר ובמידת הצורך לאחר יצירתו, נעשים בו שינויים מסוימים אך לרוב, כאלה שאינם גדולים. בשלב הכנת האב-טיפוס נעשים שימושים בתוכנות תכן (תכנון הנדסי) ובשיטות ייצור כמו הדפסה תלת-ממדית למשל. בעזרת אלה, מהנדסים מקבלים תוצאות תכנוניות טובות ומדויקות של המוצר טרם יצירת האב-טיפוס שלו.

  • הכנת קבצי תלת-ממד לייצור המוני: כחלק משירותי ההכנה לייצור, בשלב זה עובדים בשיתוף פעולה מהנדסים ביחד עם מעצבים תעשייתיים על יצירת שרטוטים מקדימים של המוצר, הכנתם של קבצי תלת-ממד ועל איסוף המידע ההנדסי הרלוונטי לשלב ייצור המוצר.

  • עבודות תכן (תכנון הנדסי) ממוקדות: לאחר בחירת קונספט (רעיון) לתחילת ייצור המוצר, המהנדסים מתחילים במלאכת איסוף חלקים ורכיבים של המוצר, במידת הצורך, עובדים על הכנתם של רכיבים וחלקים נוספים הנדרשים על פי התכן, יוצרים קבצי תכן ושרטוטים ומכינים אותם לשלב הייצור.

  • ייעוץ לעבודה מול מפעלי ייצור: לפני ואחרי כל ההכנות הנדרשות לקראת תהליך הייצור של מוצר, חברות הנדסה מספקות ייעוץ מכוון גם בנוגע לתהליכי עבודה מול מפעלי ייצור שונים. חברת ההנדסה המובילה בתחום, גיזמו הנדסה, מספקת עבור לקוחותיה מידע מכוון ומהימן, על סמך ניסיון הנשען על קשרי עבודה ועסקים ענפים מול מפעלי ייצור, בייחוד כאלה הממוקמים במזרח הרחוק, בסין. כמו כן, החברה מספקת את כל שירותי ההנדסה, התכנון, הפיתוחוההכנה לייצור מוצרים חדשים ואף את האפשרות הייצור עצמו של המוצר הסופי.

חברת גיזמו הנדסה, מזמינה אתכם, יזמים וממציאים בעלי רעיונות פיתוח חדשניים, ליצור קשר על מנת לקבל ייעוץ הנדסי ראשוני וגם כדי לתאם פגישה מול מומחי הנדסה לצורך המשך עבודה משותפת על תהליך פיתוח המוצר החדש שלכם !