איפה מוצאים משקיעים לפיתוח מוצר

פיתוח של מוצר חדש יכול להיות כרוך בעלויות גבוהות, הן של הפיתוח עצמו והעיצוב של המוצר, והן של הייצור באופן מעשי – חומרי הגלם, העבודה מול הספקים השונים וכן הלאה. לעיתים, על מנת לפתח ולייצר מוצר חדש לא די בהון אישי ראשוני. יש צורך במשקיע, אשר יוכל להעניק את הסכום הדרוש לפיתוח המוצר, בתמורה לשותפות ברווחים או כהלוואה לטווח ארוך, ובסיכון גבוה.

מחפש משקיעים למוצר חדש שברצוני לפתח

ישנם מקורות מימון רבים לפיתוח של מוצרים חדשים. מקור המימון הנפוץ ביותר הוא קרנות הון סיכון, אשר מממנות פרויקטים רגישים מסוג זה. מקור מימון אחר יכול להיות לשכת המדען הראשי, במיוחד כאשר מדובר במוצרים טכנולוגיים מיוחדים. גם משקיעים פרטיים מעוניינים לעיתים להשקיע בפיתוח מוצר חדש אשר מעניין אותם ומדבר אל ליבם. בנוסף, ניתן לנסות לגייס את ההשקעה באתרים לגיוס המונים, בהם ניתן לשכנע אנשים מן השורה לתמוך בפרויקט ולהשתתף בעלויות הכלכליות שלו, בתמורה למתנות שונות או אף לרכישה מוקדמת של המוצר, לאחר פיתוחו המלא.

איך פונים למשקיעים?

אם אתם מחפשים משקיע למוצר שברצונכם לפתח, עליכם לדעת מתי וכיצד לפנות אל המשקיעים השונים. פנייה למשקיעים עם רעיון בלבד לרוב אינה יעילה, שכן אף משקיע לא ייקח סיכון קיצוני כל כך. על מנת לפנות למשקיעים, יש צורך בעבודת פיתוח ראשונית למוצר, על מנת שניתן יהיה להראות למשקיעים סקיצות אמתיות של המוצר, הדגמה כלשהי ואפילו אב-טיפוס למוצר. מומלץ לערוך פרזנטציה מקצועית בעת הפניה למשקיעים, ובה להראות את מטרת המוצר, את היעילות שלו, את שלבי הפיתוח שלו וסיכום משוער של העלויות הנדרשות לפיתוח ולייצור כולו.

חברת גיזמו מייקר מפתחת עבורכם אבות-טיפוס למוצרים, ומלווה אתכם בכל תהליך הפיתוח, כולל הפניה למשקיעים. בפניה למשקיעים, חשוב להבהיר למשקיעים מה הם ירוויחו מן התמיכה בפרויקט. באתרי גיוס המונים, הרווח של המשתתפים יכול להיות רכישה מוקדמת של המוצר, או מתנות שונות שניתנות על ידי היזם. כאשר מדובר במשקיעים יחידים, חשוב להבהיר להם את התועלת שבמוצר ואת הפוטנציאל שלו לרווח מעשי.

אנו מזמינים אתכם לפגישת ייעוץ, לקראת פיתוח של המוצר שלכם.