איך מוצאים מהנדס מכונות לפיתוח מוצר חדש

אז יש לכם רעיון למוצר חדש, הצלחתם כבר אפילו לגייס לשורותיכם משקיעים פוטנציאליים שיוכלו לעזור ולהניע את גלגלי הרעיון שלכם קדימה ובינתיים; ישנה רק בעיה "קטנה" אחת, אין לכם גורם שיתכנן ויביא לייצור בפועל של האבטיפוס של המוצר שלכם. יותר מכך ולא במקרה; פיתוחו מצריך את התערבותו של מהנדס מכונות שרק הוא, יכול להרים את פרויקט פיתוח המוצר החדש שלכם.

ישנן עבודות פיתוח, זאת כמובן מבלי לגרוע מערכן התעסוקתי ומן העוסקים בהן; שמצריכות הרבה פחות השקעה בבחינת הגורם האנושי שיביא אותן לכדי מימוש ולכן האחרון יותר נגיש ליזם המבקש לממש פיתוח כזה או אחר. פיתוח מורכב; כמו למשל, של מכונה שתייצר חלק ספציפי או סט חלקים מתוך מערך של פיתוח חדש בתחום התעופה, התחבורה, מצריך לא רק את העוסקים במלאכה אלא בראש ובראשונה את מתכנניה, ושבמקרה זה, המדובר הוא במהנדס מכונות.

ניתן לגייס בדרכים המקובלות היום של פרסום עבודות באינטרנט, פרסום ברדיו ואף להשקיע מספר שורות בעיתון שיוכלו לנסות גם ולגייס את מהנדס המכונות המיוחל.

"דרכים מקובלות" ככאלה, נחשבות מקובלות ולכן גם מקובל להשתמש בהן. אולם, מה עליכם, היזם, בעל הרעיון לפיתוח המוצר החדש לעשות; כאשר אין לכם את הפריבילגיה לחכות עד שהמהנדס הנכון יופיע ואתם צריכים לבחון בקפידה עשרות, אם לא מאות מועמדים פוטנציאליים שיעמדו בראש פיתוח המוצר החדש שלכם ?

כפי שהמוצר שלכם הוא מכוון מטרה, גם אתם מוכרחים להיות מכווני מטרה לגבי מי שיעמוד בראש פיתוח המוצר החדש שלכם. כשאין מקום לניסוי וטעייה, אז תעבדו מדויק מבלי לסטות לכאן או לכאן.

כשאתם מפרסמים, ולא משנה באיזה ערוץ אתם בוחרים או יכולים לקדם את מטרת קידום פיתוח המוצר החדש שלכם בחיפוש אחר מהנדס מכונות שיעמוד בראש תכנונו; תדאגו לציין אחת לאחת את נקודות הפיתוח הספציפיות שלכם במוצר החדש ולאיזו מן מומחיות אתם זקוקים בדיוק על מנת לנצח על מלאכת תכנונו.

ייתכן ולא תתקלו בעשרות ומאות מועמדים; אך בהחלט בכאלה שבוודאות גבוהה הרבה יותר, יוכלו לעמוד בציפיות שלכם. זאת; תוך כדי יעילות של מקסימום תועלת ובניצול של מינימום מן הזמן שהיה נדרש, אלמלא לא הייתם ממקדים את הצורך שלכם מלכתחילה.

לפרויקטים בתחומים כגון: פיתוח מוצרי צריכה, מוצרים רפואיים, מוצרי חשמל, מוצרים אלקטרוניים, מערכות הגנה וכדי - בצוות גיזמו יעמדו לרשותכם מהנדסי מכונות ומהנדסי אלקטרוניקה מוכשרים, בעלי נסיון רב ויכולות מתן פתרונות טכניים יצירתיים.

צרו קשר לקביעת פגישת יעוץ.