אילו מאפיינים כדאי לקחת בחשבון כאשר בוחרים מול איזה משרד עורכי פטנטים לעבוד

הקושי המשמעותי בבחירת עורך פטנטים הוא בכך שמרביתם של האנשים, ביניהם כאלה שהם יזמים מנוסים, לא תמיד מבינים ומעריכים נכונה את רמת העבודה של העורך. בעת הבחירה, חשוב להיעזר בשיקולים נוספים מעבר לבחינת דוגמאות עבודות קודמות של אותו עורך פטנטים שנבחר.

הרקע והניסיון

לעיסוק בעריכת פטנטים מגיעים לאחר השלמת   תואר אקדמי בתחום של הנדסה או של מדע. ישנם עורכי פטנטים שמגיעים לתחום לאחר שלמדו מספר תחומים. חשוב להדגיש שמעבר לתואר אקדמי, הלימוד לא חייב להיות פורמאלי או אקדמי. לעורכי פטנטים בעלי רקע נרחב יש פוטנציאל רב יותר לראות דברים מהיבטים עסקיים, כלכליים, משפטיים, לשוניים ולא רק טכנולוגיים, גרידא. אלו מבעלי הפטנטים שהם בעלי רקע בתחום עבודות מחקר טרם מעברם לעיסוק בעריכת פטנטים- בהכרח יכולים להיות עורכי פטנטים איכותיים יותר.

מחיר

מחיר הוא שיקול חשוב ביותר עבור יזמים וממציאים. עורכי פטנטים מחייבים את הלקוחות שלהם על פי תעריף לשעת עבודה שיכול לנוע בין מאות בודדות לכמה אלפי שקלים. המצאה חדשה שעדיין אינה ממומנת על ידי משקיעים, עלולה להיתקל בקושי רב במימון עורך פטנטים יקר. אין זאת אומרת שלא ניתן למצוא עורך פטנטים איכותי שלא ייגבה סכומים של כמה אלפים לשעה אחת של עבודה. יחד עם זה, לעיתים "מה שנקנה בזול, עלול להיות ביוקר".

משרד גדול, בינוני או קטן?

במידה ואתם בוחרים לפנות למשרד עורכי פטנטים גדול, ניתן יהיה למצוא שם הרבה עורכים העוסקים בתחומים שונים, פנייה למשרד בגודל בינוני-קטן - תייצר קשר יותר אישי עבור הלקוח הפונה, פנייה למשרד קטן שבו יש עורך יחיד או שותף אחד או שניים מקסימום - תאפשר לקבל את היחס האישי ביותר. החלטה שכזו תלויה באופיו של היזם הפונה וצריכה להיות מהאסטרטגיה העסקית שלו.

אנו בחברת גיזמו הנדסה, המתנהלים באופן שוטף מול לקוחותינו היזמים, מסייעים להם במחקר, תכנון, פיתוח וייצור מוצרים חדשים, פרי רעיונותיהם.

כמו כן, מעניקים הכוונה לכול יזם, בפן העסקי של הפרויקט שלו לרבות עזרה במציאת מפעל רלוונטי לייצור מוצר וגם סיוע בהפניה לעורך פטנטים לצורך רישום המוצר כפטנט, בהתאם לתחום ההמצאה.

הנכם מוזמנים לפנות עוד היום לקבלת ייעוץ הנדסי ולתאם פגישה מקצועית עם המומחים של גיזמו הנדסה!