ביקור בחברת ליברוס Librus לעיצוב תעשייתי


היום ביקרתי אצל צוות המעצבים של חברת ליברוס (Librus Design) בכדי להתרשם מצוות המעצבים של החברה, אשר זכתה לפרס היוקרתי של  "רד דוט"  לשנת 2009 עבור על מטען נייד למכשירים סלולאריים אשר פותח על ידי יואב שטרמן מסטודיו ליברוס.

ייחודו של המוצר שעיצב יואב וסטודיו ליברוס הוא בפרקטיות ובשימושיות שלו. המוצר מאפשר לטעון את מכשיר הטלפון הסלולרי באמצעות בטריית AA, חידוש נוסף הוא בעובדה שהמתקן (הקטן בגודלו יש לציין) הוא בר חיבור לחשמל או ליציאת USB כך שהמכשיר פועל כמטען רב כיווני: אפשר להטעין את הבטריה באמצעים חיצוניים או לחילופין להחליף את הבטריה בקלות ובפשטות. המוצר כונה בשם BIDEX, הוא קטן, קל לתפעול ונוח לנשיאה וניתן לשימוש על ידי כל המכשירים הסלולאריים בשוק.

צוות ליברוס הוא צוות המעצבים מהמוביל בארץ, וזאת באמצעות שימוש במצעים הטכנולוגיים המתקדמים ביותר, וכן ריכוז של בעלי מקצוע מומחים במתחם אחד המכונה סינרג י (SYNERGY).  מתחם סינרג י ממוקם באזור התעשייה בנתניה ומהווה חממה לשיתופי פעולה אמנותיים בין בעלי מקצוע שונים בתחום העיצוב וההנדסה. במתחם פועלים מעצבים תעשייתים, מהנדסים, אנשי עיבוד שבבי, מעבדה ליצירת מודלים בהדפסה תלת מימדית, אנשי מחשב, ייצור, עיצוב ו פיתוח מוצרים .