עיצוב תעשייתי למוצר חדש

למה עיצוב תעשייתי?

חשוב לנו לתת ללקוחותינו את מארז שלם של שירותים איכותיים תחת קורת גג אחת, לפתח עבורם מוצר שלם, אשר מוכן להיות מוצג למשקיע פוטנציאלי או להכנס לחנויות ברחבי העולם. ולראות את לקוחותינו ניהנים מהצלחת המוצר שלהם בשוק המוצרים הגדול.

העיצוב התעשייתי הוא הגורם המקשר בפיתוח המוצר, המאפשר לעבור מרעיון מבריק, דרך פתרונות הנדסיים חכמים, לחווית משתמש מושלמת.

באיזה שלב בפיתוח המוצר מתחילים לעצב אותו?

ובאיזה שלב בגידול הילד מתחילים לחנך אותו, להקנות לו ערכים שנראים לנו חשובים להצלחתו בסביבה שבה הוא מתפתח? על מנת שמוצר חדש יכנס בצורה מוצלחת לשוק המוצרים – חשיבה על עיצובו צריכה להתחיל ממש מרגע הרעיון. עיצוב תעשייתי הוא חלק אינטגרלי מתהליך פיתוח המוצר, מכיוון שהוא מתייחס לא רק לנראות המוצר, אלא לחווית המשתמש בשלמותה. התוצאה הנכונה מתקבלת כאשר מעצבי המוצר ומהנדסים עובדים בצוות על פיתוח המוצר כולו. הקווים שמנחים אותם בעבודה המשותפת הם:

  • סקר שוק ובחינת המוצרים הדומים,

  • התמקדות על קהל היעד והצורך שלו,

  • הבנת זרמים והעדפות אסתטיות עכשיוויות בתחום המוצר הספציפי,

  • התאמת המוצר לאסטרטגיה שיווקית,

  • תסריט שימוש במוצר.

במוצר שמעוצב נכון – המבנה שלו, כל פרט וכל חלק תואמים את החזון של הלקוח ואת הצורך של קהל היעד. המאפיינים הללו מאפשרים למוצר להצליח בשוק תחרותי.

מאיפה צומחים השורשים?

אמנם דיסציפלינת העיצוב התעשייתי נכנסה רישמית לעולם התעשייה רק לפני כ-150 שנה, מאז ומתמיד הצרכנים חיפשו להכניס לביתם מוצרים שישרתו גם את הצורך האסתטי שלהם ולא רק ימלאו את התפקיד הטכני. אסתטיקה, הרמוניה  – רעיונות שאנו מכירים עוד מתקופת יוון העתיקה, והיו קיימים עוד לפני – מדגישים חשיבות ההתייחסות לנושאים אלו בתהליך פיתוח מוצר חדש.

ומה קורה היום?

בימינו, התחרות על המוצרים גדלה מיום ליום, וכבר לא מספיק שהמוצר רק יעשה את עבודתו היטב. אנחנו מחפשים חדשנות ללא הרף, גם מבחינת הפונקציה וגם מבחינת המראה החיצוני. מספיק לנו רק מבט אחד על מנת לזהות הבדל שבין מוצר שמיוצר על ידי יצרנית גדולה לבין החיקוי שלו. והרבה פעמים מבין שני מוצרים זהים מבחינת חומרה – פירות ההצלחה יקטוף המוצר בעל העיצוב המנצח.

אנו חיים בעולם שבו הרושם הראשוני על המוצר נקבע בשניות הראשונות של ההיכרות שלנו איתו, הרבה לפני שמישהו יספיק לספר על יכולותיו היוצאות מן הכלל. ה"טעם" של הרושם הראשוני הזה עלול להכריע אם נמשיך להתעניין במוצר או לא.

לפרטים נוספים על שירותי העיצוב התעשייתי הכנסו ל"התחל", השאירו את פרטי ההתקשרות עמכם ונחזור אליכם בהקדם!