להגן על הפיתוח שלי בתחום מכשור רפואי

עידן הטכנולוגיה המודרני, בין היתר, מייצר קדמה חשובה ומשמעותית בעולם הרפואה. כל העת, שומעים על מחקרים פורצי דרך ופיתוחים טכנולוגיים חדשים. ניתן לומר כי היום, הרפואה הפכה להיות ענף טכנולוגי לכל דבר ויותר מאי פעם, בכל תקופה אחרת. חברות שונות העוסקות בפיתוחים טכנולוגיים הקשורים לרפואה, חייבות לעשות שינוי תפיסתי ולהיות מותאמות לעידן הקדמה.

התמורות המתרחשות מבחינה טכנולוגית בעולם הרפואה, יוצרות שינוי עיקרוני בהיבט העסקי של עולם הרפואה. לכן, צריכה להיות תשומת לב ממוקדת בכל הקשור בהקצאת משאבים בפיתוח, בגיוס הון נחוץ וגם בשיווק שלעיתים היקפו בתחום; הוא ברמה הבינלאומית.

בעקבות השינוי ברמה העסקית; בד בבד, צריכה להינתן התייחסות יתרה של חברות המפתחות מכשירים רפואיים בכל הנוגע לחשיבות שמירת הזכויות של הפיתוח הטכנולוגי שלהן. היכולת לשמור על זכויות הפיתוח הטכנולוגי של חברות מבחינה משפטית, כפטנט רפואי; היא מהלך שיכול להיות מתורגם כשווה ערך להרבה כסף עבור אותן חברות.

חשוב להכיר ולהפנים, כי כל מכשיר, מכונה ומוצר טכנולוגי רפואי המפותחים על ידי חברות העוסקות בתחום זה של פיתוח- חייבים בהגנה משפטית המתבקשת בכדי למנוע גזל של רעיונות פיתוח. ההתפתחות הטכנולוגית בעולם הרפואה הפך אותה לתעשייה ענפה. לכן, בעידן שבו יזמים וחברות מפתחים מכשירים רפואיים כחלק מתעשייה, נעשים תהליכי רישום רבים של פטנטים רפואיים במטרה להגן על זכויותיהם המשפטיות, דרך אמצעי קניין רוחני.

ישנה חשיבות מכרעת, לבצע את תהליך רישומו של פטנט רפואי בצורה נכונה: איך לשמור על פיתוח טכנולוגי ולהגן עליו בהיבט המשפטי; כך שחברה המפתחת מכשיר רפואי, תוכל להשיג את מטרותיה מבחינות מסחריות ושיווקיות. הנקודה הכי חשובה - היא שוב, כאמור; איך תוכל חברה המפתחת מכשיר רפואי, למנוע גניבה לשמור על קנין רוחני.

אנו בחברת "גיזמו הנדסה", מעניקים ללקוחותינו שירות הנדסי מקצה לקצה - דרך ליווי יסודי וצמוד משלבי הפיתוח והתכנון של פרויקטים ומוצרים מתחומים שונים  ועד לשלב ההכנה לייצורם. כמו כן, אנו מספקים ללקחותינו הכוונה הנוגעת בהיבטים העסקיים, כמו שיווק, גיוס השקעות ולשמירה על זכויות קניין רוחני.

אנו מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר לקבלת ייעוץ מקצועי מצוות המומחים שלנו ולתאם פגישה בכדי לקבל הכוונה הנוגעת לפיתוח הפרויקטים שלכם.