מהנדסים מומחים מבצעים עבורכם פיתוח אבטיפוס להמצאה חדשה

אב טיפוס הוא הדגם הראשוני של המוצר שלכם, שתפקידו לספק המחשה מפורטת ויעילה של המוצר אותו הגיתם בראשכם. בניית אב טיפוס הוא שלה הכרחי בכל פיתוח של מוצר חדש, גם על מנת  להציגו בפני משקיעים פוטנציאלים שיוכלו להתרשם מהמוצר ולשקול האם לתמוך בו כלכלית, וגם עבור היזם עצמו, שיוכל לבדוק האם המוצר עונה לדרישות שלו והאם הוא מקיים את מה שהיזם חשב עליו. 


 כאשר בונים אב טיפוס מומלץ לפנות למהנדסים מומחים שיספקו לכם אב טיפוס איכותי ובטיחותי שיעמוד בתווי התקן המחמירים בעולם וכן בדרישות שלכם. בחברת גיזמו , המספקת שירותי פיתוח תכנון ותכן הנדסי עבור משרד הבטחון וחברות מסחריות בתחומים מגוונים, תמצאו מהנדסים מומחים בעלי הכשרה, הסמכה ונסיון אשר יפתחו עבורכם אבטיפוס להמצאה שלכם. אב הטיפוס שחברת גיזמו מייצרת הוא מוצר סופי ועובד ולא דגם םרימיטיבי שנועד רק לתת הצצה למוצר המתוכנן. 

 ישנם מספר שיטות לייצורו של אב טיפוס: שיטת הייצור הוותיקה מכולן היא שיטת העיבוד השבבי, שבה מסירים חומר בצורה הדרגתית מתוך חומר גלם שלם, עד לקבלת צורת החלק הסופי המבוקש. זוהי שיטה שעלויותיה גבוהות יחסית. שיטה אחרת, המפותחת מאוד בשנים האחרונות, היא שיטת ההדפסה התלת מימדית, הנקראת גם בשם "הדפסת אס טי אל". בשיטה זו מייצרים כל רכיב עבור אב הטיפוס מחומרים כמו ניילון, פלסטיק ABS פוליקרבונט, , פוליעמיד ועוד חומרים רבים. בשיטת ייצור זו, בניגוד לשיטת העיבוד השבבי, אין הגבלה מבחינה גיאומטרית ולכן ניתן לייצר כל צורה וגיאומטריה שרוצים.

פנו לחברת גיזמו לפיתוח אב הטיפוס שלכם ולא תצטערו!