פיתוח אפליקציות חדשות בהתאם לפלטפורמות מתאימות

מה חשוב לדעת בעת פיתוח אפליקציות חדשות לפלטפורמות שונות

בדיוק עכשיו סיימתם עם פיתוח האפליקציה החדשה שלכם? כל בדיקות ה-QA)Quality Assurance) המחמירות עברו בהצלחה?

בשעה טובה! עכשיו רק נותר לכם להפיץ את האפליקציה שלכם לעולם : )

השאלה היא, כיצד תבחרו להשיק אותה??

האם באמצעות פלטפורמת מערכת ההפעלה של ANDROID השייכת לחברת גוגל או דרך IOS של חברת אפל?

השקת אפליקציות ב- ANDORID

מערכת ההפעלה של אנדרואיד, נחשבת לפלטפורמת פיתוח האפליקציות הפופולארית ביותר הקיימת היום. תהליך הפצתן של אפליקציות במערכת האנדרואיד הוא קל במיוחד, והן עולות לחנות האפליקציות (ה-(APPSTORE  של גוגל בטווח של עד 24 שעות (לעיתים גם תוך שעות בודדות בלבד).

האפליקציות עבור מערכת ההפעלה של אנדרואיד, ניתנות כעקרון להפצה בכל אתר אינטרנט חוץ מחנות האפליקציות של גוגל. הבעיה עם כך היא, שכל הורדה של האפליקציה שלא במסגרת חנות האפליקציות- באה על חשבון ההורדות  ממנה.

השקת אפליקציות ב- IOS

פיתוח והפצת אפליקציות עבור מערכת ההפעלה IOS, בניגוד למערכת ה- ANDROID, הוא תהליך ביורוקראטי בו מפתחיה של האפליקציה - צריכים להמתין בערך כשבוע עד שחברת אפל מעניקה להם (או שלא) אישור להעלות את האפליקציה לשימושו של הציבור הרחב. כאשר היא בוחרת שלא לאשר אפליקציה כזו או אחרת, חברת אפל מעבירה למפתחי האפליקציה הערות בנוגע לאפליקציה שלהם - ולאחר שינויים שיוכנסו בהתאם לאותן הערות, האפליקציה תשלח לאחר כעוד שבוע, לאישור מחדש.

אפליקציות המיועדות לשימוש במערכת ההפעלה של IOS, אינן ניתנות להפצה במכשירים שאין בהם את יישום חנות האפליקציות של אפל.

למרות הביורוקרטיה והמגבלות, מערכת ההפעלה של IOS נחשבת לזירה הפעילה ביותר עבור מפתחי אפליקציות והתגמול שהם זוכים לו הוא משמעותי הרבה יותר. משתמשי מערכת ההפעלה של אפל הם הרבה יותר אקטיביים בשוק האפליקציות, ולרוב, הם מוכנים להשקיע יותר באפליקציות בתשלום של אפל לעומת אלה של אנדרואיד. על פי נתוניו של סקר אינטרנטי עצמאי, ישנם כ-64% רוכשי אפליקציות בתשלום בקרב משתמשי אפל לעומת כ-45% רוכשי אפליקציות בתשלום בקרב משתמשי אנדרואיד.

לכל אחת מן הפלטפורמות, גם לזו של ANDROID וגם לזו של IOS, ישנם היתרונות והחסרונות היחסיים שלהן. אם יש באפשרותכם לדאוג לכך שהאפליקציה שפיתחתם תוכל להיות זמינה בשתי הפלטפורמות - כך תוכלו להגדיל את כמות המשתמשים בה באופן כללי.

בעלי רעיון לאפליקציה ייחודית?

אנחנו מזמינים אתכם ליהנות משירותי פיתוח האפליקציות החדשים שהשקנו במיוחד עבורכם, ולגלות כיצד תוכלו להפוך את הרעיון שלכם להצלחה מסחררת!

גיזמו הנדסה - מפתחים עבורכם עולם חדש!