פיתוח אפליקציות חדשות בתחום הרפואה

פיתוח אפליקציות ייחודיות המשפרות את אורח החיים לתחום הרפואי

את התאוצה המשמעותית שאנו עדים לה בשנים האחרונות, בכל הנוגע לפיתוחים טכנולוגיים חדשניים ופורצי דרך, ניתן לזקוף לזכותה של המהפכה הדיגיטלית הגלובאלית. אין כמעט תחום חיים אחד שאינו מושפע מתהליכי "הדיגיטליזציה"-  הפיכת שגרת חייהם של מיליוני אנשים ברחבי העולם להרבה יותר מתקדמים, מהירים ואיכותיים הודות להתפתחויות טכנולוגיות היוצאות מן הכלל.

אחת התמורות הטכנולוגיות הדיגיטליות הגדולות ביותר, שנמצאות כל העת בתנופה, היא זו של פיתוח אפליקציות. הפעולות האינטראקטיביות המתקדמות שאנו מסוגלים לבצע כיום באמצעות מכשירי הסמארטפון שלנו, היו בגדר חלום שהפך להיות המציאות החדשה. אפליקציות המשמשות להתנהלות פיננסית, צפייה בתכנים, לבידור ולפנאי ועוד, הגדירו מחדש את שגרת היום-יום של הרבה מאוד אנשים ברחבי העולם.

תחום פיתוח האפליקציות השפיע בצורה נרחבת גם על עולם הרפואה - שהפך להיות מתקדם, איכותי ונגיש לנו יותר מאי פעם. כיום יכולים פציינטים באמצעות אפליקציות ייעודיות, לקבל מידע רב על מחלות ותהליכי טיפול בהם, לבצע מעקב אישי אחר מצבם וליידע על כך ב-"און-ליין", את רופאם האישי.

מערכות מתקדמות המורכבות משילוב בין מוצרים רפואיים פיסיים לבין אפליקציות ייעודיות, יכולות לאפשר לרופאים לקבל החלטות רפואיות חשובות בנוגע למטופליהם. אחת הדוגמאות לכך היא אפליקציה משולבת מוצר, שפותחה על ידי חברת HealthWatch הישראלית. האפליקציה הייחודית, מציעה למטופלים טכנולוגיה לבישה בצורת "גופיה חכמה" המסוגלת לעקוב אחר מדדים חיוניים של הגוף כמו קצב לב, נשימה, לחץ דם במשך 24 שעות, 7 ימים בשבוע. הנתונים הרפואיים השונים, מועברים באופן אוטומאטי לאפליקציית מובייל ולשרת ענן ייעודי, כך שגם הרופא המטפל יוכל לדעת מה מצבו של החולה ולקבל התראות מיידיות במידה והוא חווה אירוע מסכן חיים כמו איסכמיה (הפרעה באספקת הדם).

דוגמא נוספת לאפליקציה רפואית ייחודית, שפותחה אף היא בישראל- נקראת SleepRate. אפליקציה זו מאפשרת למשתמשיה לעקוב אחר דפוסי השינה שלהם ולאבחן הפרעות במהלכה. מדובר במערכת משולבת ומתקדמת הפועלת באמצעות חגורת דופק, כמו זו שלובשים ספורטאים, אשר יודעת לשדר את מדדי השינה לאפליקציה ייעודית בסמארטפון - שמפיקה אחר כך דו"חות והמלצות לדרכים בהן ניתן לשפר את איכות השינה.

התמקדותנו בחברת גיזמו הנדסה, הוא בתכנון ופיתוח של מוצרים חדשים ופיתוח אפליקציות.

אם יש לכם רעיון למוצר חדש או אפליקציה ייחודית שאתם מעוניינים לפתח, זה הזמן ליצור קשר ולקבוע פגישת ייעוץ מקצועית מול צוות המומחים המגוון שלנו!