Picofund - מלווה אתכם בכל שלבי הפיתוח

כאשר אדם מעוניין לפתח מוצר חדש, הוא זקוק לליווי מקצועי – ליווי כלכלי, ליווי הנדסי, ליווי משפטי וכן הלאה. חברת גיזמו מייקר עובדת בשיתוף פעולה עם חברת PicoFund, אשר מלווה יזמים משלבי הפיתוח הראשוניים ביותר ועד לגמר המלאכה.

שיטת העבודה של PicoFund מול הלקוחות:

חברת PicoFund עובדת מול לקוחותיה ב-4 שלבי עבודה בסיסיים ועיקריים:

שלב ראשון:בדיקה ורישום הפטנט

קרן PicoFund מסייעת ליזם לבצע מחקר על מנת לגלות האם קיים כבר פטנט רשום על מוצר זהה לשלו, או על מוצר דומה, והאם ניתן לרשום את המוצר כפטנט. במידה ולא קיים פטנט רשום על מוצר דומה, מלווה PicoFund את היזם בהגשת הבקשה לפטנט וברישום המעשי שלו – בארץ או בחו"ל, באמצעות רישום מלא או רישום פרוביזורי, על פי החלטתו של היזם ועל פי התנאים שמתאימים לו.

שלב שני:פיתוח הנדסי ויצירת אב טיפוס

בשלב זה מתחילים לתכנן את המוצר בפועל בשיתוף פעולה עם צוות מהנדסים באמצעות תוכנות מחשב מתאימות. לאחר התכנון המלא עוברים לייצור של אב הטיפוס. זהו השלב המהנה ביותר, שבו אפשר סוף-סוף להחזיק את המוצר בידיים!

שלב שלישי:מציאת משקיעים

קרן PicoFund מסייעת ליזם לגייס מימון לשלבים הבאים של פיתוח המוצר – הפיתוחים הסופיים, הייצור ההמוני וכן הלאה. על מנת לבצע זאת, היא עוזרת עם הכנת תמונות המוצר, סרטונים וקמפיין מקיף למוצר החדש, על מנת שניתן יהיה להעלות את הקמפיין לאתרים ייעודיים למימון המונים, ולגייס את הסכומים הנדרשים לפיתוח המוצר. PicoFund עוזרת עם התכנון והייצור של קמפיין יעיל, במטרה לעניין יותר ויותר אנשים במוצר, ולגרום להם להשקיע בו כמה שיותר.

שלב רביעי:הכנה לייצור המוני

בשלב זה חוזרים לתכנון המוצר. דברים שנראו הגיוניים בייצור של אב הטיפוס, כבר נראים הגיוניים פחות כאשר יש צורך להתאים את המוצר לייצור המוני. לעיתים נדרשים גם תיקונים במוצר עצמו, על מנת לשפר אותו או לייעל אותו. התכנון המחודש והעיצוב המחודש הופכים את המוצר למותאם לייצור ההמוני ולשלבים שבאים לאחר מכן.

יש לכם רעיון למוצר חדש? 

אנו מזמינים אתכם לפגישת ייעוץ כדי להכיר את כל האפשרויות העומדות בפניכם בפיתוח המוצר שלכם.