פיתוח מוצרים חדשים המצאות ופטנטים

משקיעים בפטנטים –איתור משקיעים, רשימת משקיעים גיוס משקיעים למוצר חדש.


אב טיפוס איכותי עשוי לשכנע את המשקיעים להאמין בפטנט ולהשקיע בו את מיטב כספם. אין ספק טוב מראה עיניים: חברת גיזמו מקדישה משאבים רבים על מנת ליצור אב טיפוס מוקפד ואיכותי במטרה להקל על הלקוחות להציג אותו בפני משקיעים ובכך להגביר את הסיכוי לשכנע אותם בכדאיות  ההשקעה.

מהנדסי החברה, מעצביה התעשייתיים ומפתחי מוצרים ייעודיים בה חוברים יחדיו כדי לבצע את כל תהליכי התכנון וה פיתוח והתכנסותם ליצירת אב טיפוס של מצור ו/או זיוודו.

באמצעות מערך מובנה ומסודק של תכנון מוצר , תכן הנדסי, מכשור ושיטות טכנולוגיות מתקדמות, שימת לב והשקעת מאמצים ב עיצוב המוצר ובהכנתו לייצור, חברת גיזמו נמצאת בשורה הראשונה של יצרני פטנטים .

להלהיב את המשקיעים:

כל משקיע בוחן בעיון ובקפידה – מי בשבע ומי בשבעים ושבע עיניים -  את היתכנות הפטנט. כאשר מוצג בפני משקיעים אב טיפוס, שתוכנן ונוצר על ידי הטובים באנשי המקצוע, ובהם מהנדסי מכונות, מהדס אלקטרוניקה, מעצב תעשייתי ואנשי פיתוח ייעודיים בתחומים שונים כגון: מוצרים ופטנטים בתחום רפואה, חקלאות, תקשורת, אלקטרוניקה, תעשייה, תקשורת, איכות הסביבה בכלל ואנרגיה יוקה בפרט ועוד.

כאשר מעורבותם של מהנדסי החברה ושאר "תומכי הלחימה" בה, האמונים על פיתוח פטנטים והפיכתם למוצרים, במכלול התהליכים אשר פיתוח אב טיפוס הוא השלב שלפני קבלת אישור לתחילת ייצור סדרתי – יוזמי הפטנט, המזמינים מהחברה את  עבודת תגרום ה רעיון לפטנט והפיכתו למוצר, עשויים להציגו בפני המשקיעים הפוטנציאליים בו בשלבים מתקדמים מאוד של גיבושו ועיצובו.

עם רגליים על הקרקע:

התפקיד שלנו, בחברת גיזמו, אינו לקצץ את כנפי החולמים את חלום יישום הפטנטים, שאותם הם הוגים במוחם היצירתי הקודח, אלא להוריד את החולמים אל הקרקע, ולאפשר את הוצאתו של הפטנט מהכוח אל הפועל, משולחן השרטוט ומתכנת המחשב אל השוק