פיתוח מכשור רפואי - תכנון קפדני, מחקר ופיתוח במוצר רפואי חדש

פיתוח מכשור רפואי - תכנון קפדני, מחקר ופיתוח ע"י מהנדסים.

פיתוח מכשור רפואי – מדויק כחוט השערה:

פיתוח מכשור רפואי מחייב שילוב של תכונות הכרחיות, אשר בלעדיהן לא ייתכן פיתוח ו: חשיבה מאומצת בתוך הקופסה ומחוץ לה, יסודיות, דייקנות של מהנדס, יצירתיות של מעצב. פיתוח מכשור רפואי מחייב ידע בתחומים שונים כגון אופטיקה ואלקטרו אופטיקה, מכניקה עדינה, לייזר ועוד. טכנולוגיות ייצור חדשניות ומתקדמות מאפשרות לנו להציע תכנון, פיתוח וייצור מכשירים רפואיים שבאמצעותם מבוצעות אבחנות רפואיות ומבוצעים ניתוחים בלתי פולשניים

פיתוח מכשור רפואי מתבצע אלנו בעבודת צוות, הכוללת את כל השלבים הנדרשים, החל מאפיון המוצר וכלה ביצירת אב טיפוס מוחשי שלו, ובמידה שהלקוח מעוניין, גם בייצורו הסדרתי. על מנת לפתח מכשור רפואי אנחנו שוקדים על מציאת מענה ופתרון הנדסי ומכני למוצרים המבוקשים, בונים ומייצרים מודל ממחושב שלהם, משפרים ומשכללים את ביצועיו באמצעות סימולציות הנדסיות, עד להכנתו לקראת הייצור.

פיתוח מכשור רפואי  מהנייר אל השטח:

  הנחת העבודה הבסיסית היא כי תהליך פיתוח מכשור רפואי אמור להסתיים בהצגת אב טיפוס שלו, לאחר בדיקת היתכנות כוללת שהוכיחה את אפשרות ייצורו ואת כדאיותה. מאחר שעולם הרפואה הוא עולם מורכב, אשר האתגרים שהוא מציב בפני העוסקים בפיתוח מכשור רפואי מתרבים חדשות לבקרים, אנשי המקצוע שלנו נמצאים כל העת עם היד על הדופק  הן של המחקר והן של השטח.

מכשור רפואי כולל לא רק היבטים הנדסיים מכניים אלא גם היבטים של אלקטרוניקה ובקרה ו עיצוב המוצר, כוח האדם המקצועי בתחומים אלה המצוי בחברתו מאפשר לנו להציע ליזמים ולמזמינים את כל שרשרת המזון שח המוצר, משלבי אפיונו ותכנונו ועד לקבלתו כמוצר מוגמר.

 החברה שנו מחויבת לביצוע תהליכי עבודה קפדניים ולהעדר כל פשרות בנושא תווי התקן והאיכות המחייבים הם ערובה לפיתוח מכשור רפואי שניתן להשתמש בו ליישומים רפואיים חדשניים, מהם פורצי דרך ותקדימיים.