דגשים בפיתוח וייצור מכשירי ניתוח רפואיים

תחום הרפואה מהווה כר פורה להמצאות חדשות, שתמיד נצרכות. ואם ברפואה הכללית כך, בתחום הניתוחים על אחת כמה וכמה. פיתוח מכשירי ניתוח הוא תחום מרתק וגם נחוץ מאד. השיטות הניתוחיות הולכות ומשתכללות מיום ליום בדורנו, ומפתחים וגם רופאים רבים מנסים למצוא דרכים שונות להפוך את הניתוחים לפשוטים יותר, למצליחים יותר, ליעילים יותר ולבטוחים יותר עבור המנותחים.

פיתוח מכשירי ניתוח, כמובן מאליו, דורש ידע רפואי נרחב בתחום הכירורגיה והניתוחים. אך לעיתים קרובות גם אנשים שאינם דווקא מנתחים, אך קשורים לתחום הרפואי באופנים שונים, יכולים להעלות רעיונות מכשירי ניתוח ייחודיים, אשר יסייעו בביצוע של ניתוחים מסוגים שונים. חברת גיזמו מייקר מסייעת לאותם יזמים להוציא את הרעיונות שלהם מן הכוח אל הפועל, ולהמציא וגם לייצר מכשירי ניתוח שעשויים לשנת את עולם הרפואה פעם נוספת.

אישורים רפואיים

כמובן, כאשר מפתחים מוצר רפואי חדש כלשהו, ומכשירי ניתוח בפרט, ההמצאות החדשות צריכות לעבור אישורים של גופים רפואיים בארץ ובעולם, על מנת שיוכלו להיכנס בפועל לחדרי הניתוח. ישנם תקנים רפואיים מחמירים מאד על המוצרים שנכנסים לחדרי ניתוח, ולכן חשוב לדאוג שגם ההמצאות החדשות יעמדו בכללים. מכשירי ניתוח חייבים, כמובן, להיות סטריליים לחלוטין, ולהיות מיוצרים בסביבה נקיה מחיידקים, על מנת שיוכלו להיות לתועלת למטופלים, ולא יגרמו, חלילה, נזק בעצם קיומם.

פיתוח מכשירי ניתוח צריך, אם כן, להיעשות באופן איטי וקפדני, על מנת שכל בעיה, הן טכנית, הן רפואית והן היגיינית, תוכל להיפתר על הצד הטוב ביותר, על מנת שההמצאה החדשה תשיג את מטרתה.

פיתוח מכשירי ניתוח בחברת גיזמו מייקר נעשה בשיתוף עם אנשי מקצוע מתחום הרפואה, יחד עם אנשי מקצוע מן התחום של פיתוח מוצר, במטרה לאחד כוחות וליצור הבנה משותפת על המכשיר החדש, המטרות שלו, ההגבלות בייצור שלו והצרכים המיוחדים שלו. מכשירי ניתוח יכולים להיות מסוגים שונים, החל במכשירים ידניים פשוטים ועד לרובוטים משוכללים אשר מבצעים ניתוחים באופן עצמאי, ללא צורך ברופא מנתח בפועל. כל המצאה כזו יכולה להפוך למציאות.

אנו מזמינים אתכם לפגישת ייעוץ, כדי שמכשירי הניתוח שלכם יגיעו לחדרי הניתוח מהר ככל האפשר.