פיתוח רעיונות בחברת גיזמו-מייקר

פיתוח רעיונות למוצרים חדשים

פיתוח רעיונות של יזמים או רעיונות הנובעים תוך כדי עבודה של חברה מסחרית בתחום עיסוקה, הוא ההתמחות העיקרית של המהנדסים בחברת גיזמו-מייקר.

בחברת גיזמו מייקר עובדים 3 מהנדסי מכונות בוגרי הטכניון, ושני מהנדסי אלקטרוניקה מנוסים.

צוות ה פיתוח בחברה נבחר בקפידה והוא מהווה קבוצת עבודה יעילה ביותר בכל הקשור לעבודת פיתוח הנדסי, אלקטרוני, תכן פלסטיקה, זיווד, פיתוח מוצרים רפואיים, ופיתוח רעיונות חדשים של יזמים וסטארטאפיסטים.

תהליך העבודה של פיתוח רעיונות חדשים בחברה, כולל בדר"כ חתימה על הסכם סודיות, סיעור מוחות ראשוני ודיון על הרעיון, ניסוח מסמך SOW והצעת עבודה, והתחלת תהליך התכן הכולל תכן ראשוני בתוכנות הנדסה, תכן פרטני ובנייה של אבי טיפוס.

בסוף התהליך בחברה מקבל היזם תיק מוצר , הכולל שרטוטים וקבצים לייצור בפורמט Parasolid המתאים לייצור החלקים המכאניים בכל מפעל ברחבי העולם. כמו כן כולל תיק המוצר הוראות ייצור והרכבה, קבצי תכן PCB ושרטוט רכיבים אלקטרוניים וכל מידע אחר הדרוש לצורך ייצור המוצר.

בניית אב טיפוס הוא חלק מהותי מתהליך הפיתוח. לצורך בניית אבטיפוס אנו מחזיקים במשרדינו מכונות FDM של הדפסה תלת ממדית ומודליה לייצור הרכיבים. בעוד שחברות רבות נאלצות להשתמש בשרותיהם של קבלני משנה ויצרנים חיצוניים, אנו בגיזמו-מייקר מוזילים את עלויות הייצור ע"י שימוש בציוד מתקדם כמו מדפסות תלת מימדיות לייצור מודלים השייכות לנו. 

ניתן לקרוא עוד אודות פיתוח רעיונות, תכנון מוצרים , בניית אבטיפוס, פיתוח המצאות ועוד באתר פורטל הפטנטים www.gizmomaker.co.il

כמו כן, ניתן לשמוע על הטכנולוגיה היחודית שפיתחנו עבור ייצור מודלים בצורה מהירה ואטומטית בכתובת האתר החדש שלנו

לקביעת פגישות לא מחייבות עם מהנדס החברה, אנא היכנס לעמוד יצירת הקשר והשאר פרטיך, או התקשר למשרד הראשי לתיאום הפגישה באזור חיפה או באזור נתניה.



בהצלחה בפיתוח הרעיונות וההמצאות!

צוות גיזמו -מייקר!