פיתוח מוצר - פיתוח מוצרים פטנטים והמצאות

פיתוח מוצר - פיתוח מוצרים פטנטים והמצאות

פיתוח מוצר חדש בחברת גיזמו-מייקר נעשה בצורה מאוד פשוטה.

1. הרעיון:

יזם או חברת סטארט-אפ מעלים רעיון לטכנולוגיה חדשה או מוצר חדש. הרעיון נבחן בפגישה ראשונית, וצוות המהנדסים בודק את ההיתכנות הטכנולוגית והפוטנציאל הכלכלי של המוצר. לעיתים נקבעת פגישה נוספת עם יזם מנוסה או יועץ עיסקי בעל ניסיון באותו התחום, בכדי לקבל חוות דעת מקצועית נוספת, מעבר לבדיקה הטכנית של הטכנולוגיה אשר מתבצעת על ידי המהנדסים של החברה.

2. תמחור או שותפות:

מנהלי הפרויקט של החברה מנסחים הצעת שותפות, או הצעת מחיר עלפי גודל העבודה ומספר שעות המהנדס או המעצב שיש להשקיע בפרויקט. מסמכי ההצעה כבר כוללים תוכנית עבודה עם פירוט שלבי התכן והפיתוח השונים, לוחות זמנים וסקירה ראשונית של הבעיה ההנדסית שיש לפתור.

3. פיתוח:

הפיתוח נעשה בכמה שלבים הנדסיים המקובלים בתעשייה. שלבי התכן הינם:

  א. הגדרת דרישות הפרויקט (SRR).

  ב. מחקר ומציאת כיווני פתרון תוך התייחסות למכלולים השונים במוצר (SDR).

  ג. תכן קונספטואלי ראשוני בתלת מימד (PDR) - שלב הכולל עבודה בתוכנות תלת מימד וביצוע סימולציות וחישובים למציאת הפתרונות הטובים ביותר.

 ד. תכן פרטני (CDR) שלב הכולל הכנת קבצים סופיים לייצור, שרטוטים והוראות הרכבה, כולל רשימת רכיבים וקבצי תכן מכאניים ואלקטרוניים.

 ו. בניית אב טיפוס סופי (Prototype) בניית המוצר בצורתו הסופית, עלפי התכן בשלב CDR ובדיקות פונקציונאליות של הפיתוח.

פיתוח מוצר לפי השלבים הללו הוא סטנדרט בתעשייה, והביצוע הנכון של תהליכי הפיתוח והתכן נלמדים כיום בפקולטות להנדסת מכונות או הנדסת תעשייה וניהול. אנו בחברת גיזמו-מייקר ביצענו מספר צעדי ייעול בכדי להציע ללקוחות החברה תהליך מהיר במיוחד מרעיון ועד מוצר עובד, תוך הקטנת זמני ההמתנה בשלבים השונים. לצורך כך השקענו משאבים רבים ורכשנו ציוד מתקדם in-house אשר מקצר את זמני ההמתנה למודלים ורכיבים שונים בזמן ביצוע הליכי פיתוח מוצר .

דוגמא מצויינת לצעדי ההתייעלות שלנו הינה הפיתוח האחרון שפרסמנו ברבע הראשון של 2011 - תוכנת המודלים GizmoParts.com

התוכנה אשר זמינה לקהל באתר GizmoParts.com נכתבה ע"י המהנדס נמרוד מחברת גיזמו-מייקר והיא מהווה סטארטאפ פנימי שלנו ואבן דרך בתהליכי הייעול של פיתוח מוצר בחברה.

התוכנה מאפשרת למעצבים, מהנדסים ומנהלי פרויקט להזמין חלקים ומודלים בשיטות הדפסה תלת ממדית ועיבוד שבבי, מבלי להמתין ימים ארוכים עד לניתוח הקבצים וקבלת הצעות של יצרנים שונים. התוכנה מבצעת ניתוח אוטומטי לחלוטין של קבצי הפרויקט, בוחרת את שיטת ההייצור המתאימה ביותר ומנסחת הצעת מחיר מיידית באותו הרגע. החלקים מתקבלים תוך ימים ספורים מרגע האישור באתר ובכך חוסכים למפתחים שבועות של המתנה מיותרת לחלקים.

מפתחי מוצרים מחברות שונות עושים כיום שימוש תדיר מערכת החדשה של חברת גיזמו-מייקר לצורך ייעול וחסכון בזמן.

חברת גיזמו-מייקר ממשיכה לפתח טכנולוגיות ייחודיות ולהציע ללקוחותיהה שירותי פיתוח הנדסי ופיתוח מוצר בלוחות זמנים ובמחירים ללא תחרות.

ניתן להגיע לפגישה לא מחייבת עם אחד המהנדסים של החברה ולקבל ייעוץ ראשוני לגבי תהליכי פיתוח מוצר ע"י כניסה לעמוד הבית של פורטל הפטנטים.