מכוניות העתיד - טכנולוגיות חדשניות בעולם הרכב

העתיד כבר כאן והוא כולו חשמל.טסלה מוטורס היא חברת יצרן רכבים ואחסון אנרגיה אמריקאית אשר נוסדה ביולי בשנת 2003 על ידי השותפים מרטין אברהארד ומארק טארפנינג יחד עם ג'ייבי סטראובל, אילון מאסק ו-לן רייט וממוקמת בפאלו אלטו שבקליפורניה. טסלה מוטורס מומחית וידועה בעיקר בתחום המכוניות החשמליות המכונות "מכוניות העתיד".

החברה זכתה לתשומת לב נרחבת לראשונה עם ייצור המכונית "טסלה רודסטר", מכונית הספורט הראשונה בעולם, בשנת 2008. המכונית השנייה שיוצרה על ידי החברה הייתה ה"מודל S", מכונית יוקרה חשמלית, בשנת 2012. חברת טסלה מייצרת גם ציוד עבור בתים ומשרדים בתחום חסכון באנרגיה והיא אמונה גם על התקנתם של "מטעני על" המשמשים לטעינת הרכבים החשמליים שהיא מייצרת, הפרוסים לאורכה של צפון אמריקה.

יתרונם של רכבים חשמליים הוא ביכולתם לספק תאוצה חזקה בצורה חלקה במיוחד וגם ביעילותם היחסית פי שלוש ביחס לתפקוד המנוע שלהם לעומת מנוע בעירה רגיל שאינו חשמלי.

כמו כן, ישנו היתרון הבולט של איכות הסביבה. בזכות היכולת להטעין רכבים שיפעלו וייסעו על אנרגיה חשמלית במקום למלא אותם ולאפשר את נסיעתם באמצעות נפט, נוצרת הפחתה של תופעת "אפקט החממה", אשר אחד הגורמים העיקריים לה- הוא זיהום האוויר על ידי הגז הנפלט ממכוניות.

השימוש ברכב בעל הנעה חשמלית הוא גם חסכוני משמעותית ביחס לשימוש ברכב בעל מנוע העובד על בעירה בבחינת הוצאות עבור מילוי הדלק אשר הן גבוהות יותר. הטיפול והאחזקה ברכיבים האלקטרוניים של רכב הפועל ונוסע על חשמל, יכולים אף הם במסתכם להיות זולים יותר ביחס לרכבים בעלי רכיבים מכאניים בעיקר.

הטיפול עצמו ברכב יכול לחסוך המון זמן יקר- כך למשל ב"מודל S" שמייצרת טסלה, קיימים רק שישה רכיבים בלבד להחלפה.

 עיצוב פטנט חדש.

בתמונה: רכב של חברת טסלה מדגם "מודל S".

בשנת 2017, מתכננת חברת טסלה מוטורס להשיק רכב המיניוואן החשמלי וכמו כן ישנן ידיעות בנוגע לכוונת החברה להשיק רכב פנאי חדש עתידי.

היכולת לפתח טכנולוגיה מתקדמת ומובילה כל כך תלויה בראש ובראשונה בצוות העומד מאחורי תכנונה. לנו בחברת גיזמו הנדסה, ישנו צוות מובחר ואיכותי של מהנדסים ומעצבים בעלי ידע נרחב ויכולות תכנון פיתוח וייצור של מוצרים.

בעלי רעיון למוצר חדש וייחודי ? אנחנו כאן למענכם ! מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר ולתאם פגישה מקצועית.