דוגמאות לפרויקטים מצליחים באתר גיוס המונים קיקסטארטר

מוצרים רבים זוכים למימון מלא באתרי גיוס המונים כמו קיקסטארטר, הנה כמה דוגמאות לפרויקטים מצליחים במיוחד:

Coolest Cooler: Coolest Cooler הוא מקרר מולטי-פונקציונאלי, פרי רעיונו של הממציא ריאן גרפר שהתחיל את דרכו בקמפיין שהועלה לאתר גיוס ההמונים קיקסטארטר. המקרר כולל בלנדר מרסק קרח, רמקול בטכנולוגיית בלוטות' העמיד במים, שקע טעינה USB, נורות לדים, פותחן בקבוקים עם תפסן מגנטי לפקקים, מערכת סכו"ם וקרש חיתוך.

עיצוב המוצר הפונקציונאלי כל כך, הצליח לכבוש את הרשת ולגרוף למעלה מ-13 מליון דולרים   - מה שהפך את פרויקט ה-Coolest Cooler לקמפיין גיוס ההמונים הכי מצליח באתר קיקסטארטר בשנת 2014. נוסף על זאת, זכתה המצאתו של ריאן גרפר להתברג ברשימת 25 ההמצאות הטובות ביותר לשנת 2014 של דירוג המגזין היוקרתי והנחשב "Time Magazine".

 פיתוח המצאה

בתמונה: מקרר ה-Coolest Cooler.

PonoMusic: PonoMusic הוא נגן מוסיקה נייד דיגיטלי המאפשר הורדות שירים והשמעתם באיכות של אולפן הקלטות. ה-PonoMusic פותח על ידי המוסיקאי ניל יאנג והחברה שברשותו PonoMusic, אשר גייסו תמיכה רחבה בפיתוח המוצר הייחודי- באמצעות קמפיין באתר גיוס ההמונים קיקסטארטר. בזכות פיתוח הנדסי המשלב עיצוב מוצר אטרקטיבי ואלקטרוניקה מתקדמת- הצליחה PonoMusic ליצור נגן מוסיקה המסוגל לנגן שירים "כפי שהם נשמעו במהלך ההקלטות המקוריות".

זו אגב, הייתה בדיוק מטרת הפיתוח- לגרום לשירים להישמע כפי שהם נשמען במעמד ההקלטות שלהם. בקמפיין שהועלה באתר קיקסטארטר, הצליח נגן ה-PonoMusic לגרוף תמיכה כוללת בסך של למעלה מ-6 מליון דולרים, לאחר שהיעד המקורי היה  800,000 דולר.

פיתוח פטנט

בתמונה: נגן ה-PonoMusic להשמעת שירים באיכות של אולפני הקלטות.

The World's Best Travel Jacket: "ז'קט הנסיעות הטוב בעולם", הוא פריט לבוש ייחודי המעוצב באופן כזה- האוגר בכיסיו השונים- פיצ'רים שימושיים במיוחד במסעות, כגון: כרית צוואר, מסכת עיניים, כפפות, מחזיק אוזניות, מחזיק משקעות, כיסים לחימום הידיים, כיס עם שקע מטען לנייד ועוד. רעיון "ז'קט הנסיעות הטוב בעולם" הוא פרי מחשבתם של בעל ואשה היראל סנגאוי ויוגאנשי שו, והוא עלה בעקבות כך שהבעל (היראל) נטה לשכוח במשך שנים לקחת כרית לטיסות. הפרויקט זכה בקיקסטארטר להצלחה מרובה עם גיוס כולל של קצת יותר מ-9 מליון דולר.

 המצאה

בתמונה: "ז'קט הנסיעות הטוב בעולם".