חברות סטארט-אפ עם פרויקטים מהפכניים בתחום ציוד רפואי

חברות עסקיות המפתחות מוצר או רעיון ייחודיים נקראות חברות סטארט-אפ. חברות מסוג זה זקוקות למשקיעים ואת המימון הנדרש לצורך פיתוח הן מגייסות באמצעות קרנות הון סיכון למשל או דרך משקיעים פרטיים. רבות מחברות הסטארט-אפ עוסקות בתחום ההיי-טק. אולם, ישנן גם חברות סטארט-אפ העוסקים בתחומי פיתוח נוספים וככאלה, ישנן העוסקות בפרויקטי סטארט-אפ רפואיים.

עולם הרפואה, ברקע התקופה בה אנו חיים - של קדמה והתפתחות טכנולוגית - הופך להיות מתקדם ואיכותי יותר בזכות חידושים שונים המסוגלים ביכולותיהם לספק דרכי טיפול ייחודיים ויעילים יותר ולשפר את אורח החיים.

חברות הסטארט-אפ העוסקות בתחום הרפואה - מביאות בשורה כלל עולמית בכל פעם שהן יוצאות עם אקזיט חדש בתחום.

לפניכם מספר דוגמאות לחברות סטארט-אפ בתחום הרפואה ולפרויקטים החשובים והמשפיעים שהן הובילו:

חברת EYeYon Medical: חברה ישראלית שהצליחה לפתח עדשה מיוחדת המסייעת בטיפול בבצקות באזור קרנית העין.

חברת BrainsGate: חברה שהוקמה בשנת 2002 ופיתחה שתל ייחודי שמייצר גירוי חשמלי במטרה לטפל באופן מיידי בשבץ מוחי על ידי הרחבת כלי הדם המצויים בראש במצב של שבץ מוחי. מדובר בפיתוח שיכול להציל חיים ולמנוע נזקים לטווח ארוך. החברה גייסה מעל לחמישים מיליון דולרים והיא בעלת שותפים אסטרטגיים חשובים; החברות בוסטון סיינטיפיק וחברת ג'ונסון אנד ג'ונסון.

חברת TransPharma: חברה הפעילה משנת 2000, פיתחה מתקן שביכולתו לבצע החדרת תרופות דרך העור במקום לבצע זריקה. המכשור הרפואי הייחודי הוא מתקן בגודל של עט והוא נצמד על ידי אלקטרודות אל העור. המכשיר גורם להתרחבותן של נקבוביות ומאפשר לתרופות לחדור דרך העור אל הגוף. החברה הצליחה להחדיר בצורה זו אל מתחת לעור; במקום בדרך של זריקה, תרופה שנקראת קלציטונין- המסייעת בטיפול במחלות שריר ושלד כמו דלקת מפרקים ניוונית או כאבים הקשורים במחלות שלד.

חברת BioControl: חברה שהוקמה בשנת 1999 שפיתחה שתל תת-עורי שמטרתו למנוע מהלב מלהתעייף ובכך לספק מענה לטיפול באי-ספיקת לב. החברה גייסה מעל לתשעים ושלושה מיליון דולר ובין משקיעה הבולטים נמנים: פיטנגו, ויטהלייף, HBM  וחברת מדטרוניק שהיא גם שותפה אסטרטגית של BioControl.

אנו בחברת "גיזמו הנדסה", מספקים עבור לקוחותינו שירותי פיתוח הנדסי מקיף החל בתכנון, פיתוח ועיצוב תעשייתי ועד לשלב אב-טיפוס והכנה לייצור. זאת, תוך שימוש בטכנולוגיות ייצור איכותיות ומדויקות ומן המתקדמות ביותר הקיימות בעולם כמו טכנולוגיית הדפסה תלת-ממדית ועיבוד שבבי (CNC). 

אנחנו מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר ולקבל ייעוץ מקצועי, מצוות של מהנדסים עתיר ניסיון וידע ולתאם פגישת הכוונה במטרה לפתח את הרעיון שלכם לכדי מציאות!