פרויקטים שזכו להצלחה באתר גיוס המונים indiegogo

Air NANO : הם דוגמא לפרויקט של טכנולוגיה מתקדמת מקמפיין באתר גיוס ההמונים Indiegogo. מדובר באוזניות בלוטות' חכמות ואיכותיות במיוחד, בעלות עיצוב מוצר ארגונומי. האוזניות של Air NANO נחשבות לאוזניות האלחוטיות  מבין הזעירות ביותר הקיימות  כיום וטכנולוגית הבלוטות' שלהן מהירה פי 2.5 יותר מטכנולוגית הבלוטות' המתקדמת והמוכרת של היום. בנוסף האוזניות מעוצבות בצורה ארגונומית, כך שהן מתיישבות על כל אוזן בצורה מאובטחת ללא חשש שיפלו. הקמפיין שהועלה לאתר Indiegogo  גרף תמיכה משמעותית עם סכום של קצת יותר מ-950,000 דולר, כאשר היעד המקורי היה 50,000 בלבד (מדובר בעמידה מעל היעד המקורי בקמפיין של כמעט   2000%).

 ייצור מוצרים בסין

בתמונה: ה-Air NANO, אוזניות הפועלות בטכנולוגית בלוטות' פורצת דרך המהירה פי 2.5 יותר מטכנולוגית הבלוטות' המתקדמת של היום  (מתוך קמפיין באתר Indiegogo).

Knops:  הם התקנים טכנולוגיים מתקדמים לאוזניים המאפשרים שליטה בעוצמת קול של הסביבה החיצונית. מדובר בפיתוח טכנולוגי ייחודי ופורץ דרך, שכן בזכות ה- Knops ניתנת האפשרות בקבלת שליטה  על עוצמת הקול של הסביבה החיצונית, על ידי  ויסות ארגונומי חכם. ניתן באמצעות ה-Knops להימנע בצורה מכוונת מרעשים של טיסה, עבודות שיפוצים או כל רעש אחר , אשר נוצרים בסביבות שונות. קמפיין פרויקט  ה-Knops, שעלה לאתר Indiegogo, עתיד להסתיים עד סוף השנה  וצפויים משלוחים לתומכים, כבר בתחילת 2018. קמפיין הפרויקט, שהחל את דרכו עם יעד מקורי של פחות מ-100,000 דולר, הצליח לעבור את רף החצי מיליון דולרים (מדובר באחד הקמפיינים המצליחים ב-Indiegogo עם עמידה של כ-400% מעבר ליעד המקורי).

 הדפסה תלת ממדית

בתמונה: ה-Knops. התקני שליטה ייחודיים לאוזניים המאפשרים שליטה בויסות עוצמות הקול של הסביבה החיצונית (מתוך קמפיין באתר Indiegogo).

Cinego: מערכת חכמה של סינמה לבישה מתקדמת- המאפשרת צפייה אישית בתכנים שונים באמצעות טכנולוגית ה-4K. ה-Cinego משקפת תכנון הנדסי מתקדם וארגונומי, כאשר ניתן לחבוש אותה בנוחיות על הראש בדומה לטכנולוגיות של מציאות מדומה. Cinego פועלת על מערכת הפעלה של אנדרואיד ומסוגלת לפעול באמצעות טכנולוגיית ה- WIFI. מערכת ה- Cinegoיכולה לפעול ברציפות במשך 4.5 שעות ובזכות יכולתה הטכנולוגית האלחוטית, היא מאפשרת לקחת את חוויית הצפייה ב-4K לכול מקום, ובכול זמן. בקמפיין שהועלה לאתר Indiegogo, הצליח פרויקט ה-Cinego לגרוף תמיכה משמעותית במיוחד, עם סכום כולל של כמעט 250,000 דולרים. היעד המקורי שהוצב עם פתיחת הקמפיין ב-Indiegogo היה בסך של 20,000 דולרים (מדובר בעמידה מעבר ליעד, של למעלה מ-1200% ).

 המצאה ישראלית

בתמונה: ה- "Cinego". טכנולוגיה לבישה מתקדמת, המאפשרת צפייה בתוכן באיכות 4K בכול מקום ובכול זמן באמצעות השימוש ב-WIFI (מתוך קמפיין באתר Indiegogo).