פרויקטים שזוכים להצלחה באתרי גיוס המונים כמו קיקסטארטר

אתרי גיוס המונים הם פלטפורמה נהדרת למימון של הפרויקט החדשני. הנה דוגמאות לפרויקטים מוצלחים במיוחד באתר גיוס המונים קיקסטארטר:

Roccbox: Roccbox הוא תנור אבנים נייד מונע על ידי גז או שריפת עץ, אשר נועד להכנת פיצות בעיקר (אך לא רק) ברמת איכות גבוהה. טום גוזני, שפיתח את התנור הייחודי סיפר על הקושי הגדול ביותר שהיה לו בדרך לייצר את המוצר:

"ברגע שהמוצר שלנו היה מוכן לשיווק, מצאנו עצמנו בסיטואציה בה עסקים רבים נקלעים אליה: היה לנו מוצר מוכן אך ללא ההון הראשוני הנדרש להתחיל לייצר. הייתה לנו שרשרת אספקה מאורגנת והיה חסר לנו המימון בכדי 'ללחוץ על הכפתור' ".

מטרתו של טום הייתה לייצר תנור שגם יהיה זמין לאנשים מבחינה כלכלית וגם יהיה נח לשימוש - כך שניתן יהיה להשתמש בתנור שפיתח כמעט בכל מקום.

הקמפיין שעלה באתר גיוס ההמונים אינדיגוגו זכה להצלחה- מרובה עם תמיכה ציבורית רחבת היקף בסכום כולל של 1.2 מיליון דולרים.

 המצאה ישראלית

בתמונה: תנור ה-Roccbox.

Sondors THIN Electric Bike: Sondors THIN Electric Bike, הם אופניים חשמליות קלות משקל וזולות יחסית שהצליחו לייצר סנסציה גדולה בקמפיין שעלה באתר גיוס ההמונים אינדיגוגו. זה קרה בפברואר 2015, כאשר הממציא סטורם סאנדורס השיק בקמפיין שהעלה לאינדיגוגו את האופניים החשמליות וזכה לתשומת לב ברמה גלובלית. בעקבות ההצלחה הרבה בקמפיין הראשוני, השיק סאנדורס 2 קמפיינים נוספים שהצליחו אף הם בצורה דומה.

בקמפיין הראשוני שהעלה, גרף אחריו סאנדורס תמיכה רחבת היקף עם גיוס סכום כולל של למעלה ממיליון דולר. כיום, ישנם ברחבי העולם למעלה מ-17,000 בעלי אופניים חשמליות שפותחו על ידי סאנדורס.

 המצאה חדשה

בתמונה: האופניים החשמליות של Sondors.

KAISR Original: The Ultimate Inflatable Air Lounge: מזרן אוויר המתנפח בקלות הניתן לשימוש במקומות שונים ועמיד בפני משטחים קשים ומחוספסים. הרעיון היה להגדיר מחדש את הדרך בה אנשים יוכלו ליהנות מהרוגע שלהם כשהם בים, בפארק או בכל מקום אחר בו ניתן לתפוס תנומה קלה.

המזרן מסוגל להתנפח ולהתרוקן מאוויר תוך שניות ללא כל צורך במשאבה לניפוח ומשקלו כמעט אפסי. בזכות המענה האפקטיבי לצורך נורמטיבי של אנשים- פשוט לנוח ברוגע וליהנות מן השלווה ; הצליח הקמפיין שעלה לאתר גיוס ההמונים אינדיגוגו, להשיג את תמיכת הציבור הרחב בסכום כולל של למעלה מ-4 מיליון דולר.

 המצאה חדשה

בתמונה: מזרן ה-Inflatable Air Lounge.