פיתוח מוצר חדש בשיתוף פעולה עם צוות מהנדסים

צוות מהנדסים הם בעלי אחריות ראשונה במעלה בכל הנוגע לשלבי תכנון, פיתוח וייצורם של מוצרים. בין אם מדובר במוצרים בעלי היקפי תכנון קטנים יחסית כמו חלקי מכונה שונים ובין אם מדובר בייצור עם היקף תכנון גדול במיוחד- כמו זה של רכבים.

נכון אומנם לומר; כי הצוות ההנדסי נחשב כ"מוח" העומד מאחורי המכונה - אך הצוות ההנדסי אינו פועל ולא אמור לפעול, לגמרי לבדו. כחלק מאינטגרציה של תהליך, צוות המהנדסים צריך להשתלב בצורה כזו שתניב את מלוא הפוטנציאל שהוא יכול להשיג בפיתוחו של מוצר יחד עם גורמים שונים ובהם אלה המשקיעים בפיתוח המוצר, אלה שהגו את רעיון פיתוחו מלכתחילה, עם אנשי שיווק שיכולים למנף אותו בפן המסחרי וכו'..

חשיבות שיתוף הפעולה בעבודה עם מהנדסים בפיתוח מוצר היא מכרעת כיוון שתפקידם הוא לתכנן ולהביא ליישומם של כללים שמטרתם היא לממש את ייצורו של המוצר.

נוסיף ונאמר כי כפי שלדוגמא - פיסיקה, כימיה וביולוגיה מלמדים אותנו כיצד היקום פועל ומספקים לנו את ההנחיות שאנו זקוקים להן לצורך ההבנה של איך דברים פועלים, כך מהנדסים הם הדרך שלנו לקחת את אותן הנחיות מן הטבע ולנצל ולהשתמש בהן על מנת ליצור את הדברים שהטבע לא סיפק לנו כשלעצמו.

כך למשל, נוכל לקחת את תחום הפיסיקה על מנת ליצור חישובים נכון של איך עץ יכול לשמש ליצירת גשר מעל נהר. הטבע לא סיפק לנו את הגשר, אך הצלחנו ליישם את הכללים באופן מדעי ליצירתו וזאת באמצעות השימוש בהנדסה ומתוך שיתוף פעולה עם מהנדסים.

המארג האנושי המתאים העומד בסופו של דבר מאחורי פיתוחו של מוצר חדש הוא זה שמביא למימוש פיתוחו והצלחתו המלאים.

אצלנו בחברת "גיזמו הנדסה"- עומד לרשותכם גורם אנושי מקצועי ועתיר ניסיון המספק שירותי מחקר, פיתוח וייצור מוצרים ומעל הכול – מאמין בחדשנות ובאנשים המבקשים לחדש. שאיפתנו הגדולה היא להיות חלק ולעבוד יחד על מנת לפתח, לקדם ולהוציא אל הפועל רעיונות חדשניים של אילו המבקשים בדיוק את אותו הדבר.

מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר לקביעת פגישת ייעוץ.