הגשת פרויקט חדש לאתר גיוס המונים קיקסטארטר

קיקסטארטר (מאנגלית Kickstarter), הוא אחד מאתרי פלטפורמת מימון ההמונים ברשת האינטרנט המובילים ברמה העולמית. האתר מאפשר לבעלי פרויקטים בתחומים שונים; אומנים, מפיקים, מעצבים, מפתחים, יזמים וממציאים - להעלות קמפיין אישי של הפרויקט שלהם לאתר קיקסטארטר במטרה להשיג תמיכה של הציבור הרחב בקידומו.

תהליך הגשת פרויקט בקיקסטארטר הוא נוח, קל ופשוט. אולם, כדאי להשקיע מחשבה רבה בתכנון הקמפיין האישי, טרם העלאתו לאתר.

מומלץ להוסיף כמה שיותר עזרים ויזואליים - תמונות, סרטונים המתארים את הפרויקט שלכם, אפילו סרטונים אישיים שלכם - ליצור פנייה אישית לקהל, שיידעו מי אתם, מה בדיוק אתם עושים ולמה חשוב שיתמכו בכם ובפרויקט שלכם. 

כנרשמים באתר, יש באפשרותכם לפרסם את פרויקט עתידי. משמעות הדבר היא, שאתם יכולים לבקש מגולשים את תמיכתם בתמורה לתגמול שלהו. למשל, מוזיקאי המעוניין לקדם אלבום, יכול להציע לתומכים בו, דיסק עם הקדשה אישית, אלבום דיגיטלי מלא, חולצה עם חתימה ועוד.

כחלק מן התהליך, עליכם להגדיר מראש עבור הפרויקט שלכם את משך הזמן שייקח לכם לעמוד ביעד התמיכה הנדרשת, אותו גם כן עליכם להציב מבעוד מועד.

אם הפרויקט שלכם הצליח לעמוד ביעד התמיכה בזמן שהקצבתם לכך מראש, סכום התמיכה יועבר אליכם ומתוכם 5 אחוזים עוברים לאתר קיקסטארטר ו-5 אחוזים נוספים מן הסכום, יועברו לאתר אמזון.

ככלל, חשוב לדעת כי אתר קיקסטארטר אינו תובע כל בעלות על פרויקטים ותוצרים.

פלטפורמת מימון ההמונים הפופולרית במיוחד של קיקסטארטר ודומות לה כמו Indiegogo למשל, תאפשר לכם לנצל הזדמנות לגייס תמיכה רחבה בפיתוח הפרויקט האישי שלכם - בצורה אינטראקטיבית נוחה, קלה, שיכולה להיות גם יעילה במיוחד אם משקיעים בה מספיק מחשבה לפני שמעלים קמפיין של פרויקט.

אנו בחברת "גיזמו הנדסה", מאמינים ומשקיעים את כל מאודנו בכל פרויקט חדש המגיע אלינו. מעבר לליווי המלא בתהליכי הפיתוח, התכנון וההכנה לייצור שאנו מעניקים ללקוחותינו, אנו דואגים לספק להם גם הכוונה חשובה הנוגעת לתהליכי שיווק עבור המוצר שלהם.

אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר ולקבוע פגישת ייעוץ אישית ומקצועית עם צוות המומחים שלנו.