רשימה ומידע אודות כתבים אשר סוקרים פיתוחים טכנוליגיים

חברת "גיזמו הנדסה" הכינה עבורכם רשימה של כתבים טכנולוגיים, אשר סוקרים תחומים שונים של טכנולוגיה בערוצי תקשורת שונים.

רשימת כתבים טכנולוגיים

הכתבים הטכנולוגיים (Tech Journalists), עוסקים בסיקורו הנרחב של עולם הטכנולוגיה, על היבטיו השונים: פיתוחים טכנולוגיים חדשניים, עולם העסקים של הטכנולוגיה (שיווק, חברות חדשות, מיזוג בין חברות וכו'), קשרים בין טכנולוגיה ותרבות, עניינים משפטיים (למשל קניין רוחני) ועוד.

הפרסום באמצעי התקשורת המסורתיים כמו טלוויזיה ועיתונות עודנו בר קיימא - אך ישנה מגמה של יותר ויותר חברות לבחור לפרסום ולהעלות תוכן באופן מקוון ברשת האינטרנט, בכדי להגיע לתפוצה ציבורית רחבה ככל הניתן ובתוך כך, הן דואגות להעלות תכנים אשר מתאימים לערוץ המקוון בו הן החליטו לפרסם: תכנים באמצעות פוסטים בפייסבוק, שימוש בבלוגים, סרטונים ושידורי פודקסטים.

הסיקור העיתונאי הטכנולוגי מצריך חשיבה מאומצת יותר של הכתבים בתחום זה בנוגע לקהל היעד שלהם, הקוראים. כלומר, הכתבים צריכים לתת תשומת לב יתרה לאופן בו המידע שהם מפרסמים יועבר לקוראים.

איך עושים שימוש נכון ברשימה?

רשימת הכתבים הטכנולוגיים אשר ריכזנו עבורכם - יכולה להועיל בהיבט השיווקי במידה והפיתוח הייחודי שלכם יעבור בערוץ התקשורת המתאים.

ככלל, מרבית הכתבים הטכנולוגיים עוסקים בתחומי סטארט-אפ, קומוניקציה, היי-טק, אפליקציות, מכשורים רפואיים ועוד.

יחד עם זה, כדי לעבור ברמה יסודית על הרשימה, לראות תכנים של כתבים, באיזה אופן הם כותבים, מה הם הנושאים בהם הם מתמקדים לרוב, כמה טוקבקים (חיוביים ושליליים) הם מקבלים, לברר לגבי הכתבים עצמם, האם יש להם ידע טכנולוגי שיכול לסייע בפרסום הפיתוח שלכם בצורה מיטבית?

מכל מקום ושלב בפריוקט אתם מוזמנים להשתמש ברשימה הנמצאת למטה, בכדי שתוכלו להגיע לכתב שיסקר ויקדם בצורה הטובה ביותר את המוצרים והטכנולוגיה שאתם מפתחים.

אתם גם יותר ממוזמנים, ליצור עמנו קשר ולקבל ייעוץ ראשוני ללא כל עלות או התחייבות ולתאם פגישת הכוונה ויחד נוכל ליצור דרך משותפת שבה אנו נלווה אתכם בפיתוח הפרויקטים שלכם; מן ההתחלה ועד להצלחה!