רשימת עורכי פטנטים בישראל

רשימת עורכי פטנטים

*הינך נמצא בעמוד רשומון (אינדקס) המכיל פרטים אודות עורכי פטנטים בישראל. עורכי הפטנטים ברשימה אינם קשורים עסקית לאתר זה או לחברת גיזמו הנדסה. לא ניתן ליצור קשר ישיר לעורך הפטנטים דרך טפסי ההתקשרות באתר. ליצירת קשר עם עורך הפטנטים, אנא גלוש לאתר הרישמי של משרדו*

אתר גיזמו מייקר מאפשר ריכז עבורכם רשימה ממוקדת של כל עורכי הפטנטים בישראל. הרשימה מכילה פרטים בעברית על כל עורך פטנטים, על מנת להנגיש את הרשימה לכל יזם ולכל אדם שמתעניין בייצור של פטנטים חדשים.

רשימת עורכי פטנטים בישראל

עורך פטנטים (עו"פ) הוא אדם בעל הסמכה משפטית כמו גם הסמכה טכנולוגית בתחום כלשהו. ההסמכה הכפולה מאפשרת לעורך הפטנטים לעסוק ברישום של זכויות קניין רוחניות, ובעיקר ברישום פטנטים. לעורכי פטנטים ישנו רישיון מקצועי בתחום, והם צריכים להיות רשומים בפנקס עורכי הפטנטים, ולהחזיק ברישיון לעיסוק בתחום מטעם רשות הפטנטים, המדגמים וסימני המסחר.

ממציאים, יזמים ומפתחי פטנטים, אינם חייבים, מבחינה חוקית, להיעזר בשירותיהם של עורכי פטנטים. עם זאת, עורכי פטנטים מסייעים רבות בתהליך המורכב של רישום פטנטים חדשים, כמו גם בכל ההיבטים המשפטיים של שלבי הפיתוח השונים, כמו ניסוח הסכמי סודיות ועוד.

כיום, קיימים בישראל כמה מאות עורכי פטנטים. כאמור, כדי להקל על היזמים השונים, תוכלו למצוא כאן באתר של גיזמו מייקר רשימה מפורטת ומעודכנת של עורכי הפטנטים בישראל, לשימושכם.

איך משתמשים ברשימה?

רשימת עורכי הפטנטים בישראל היא רשימה שימושית, אשר תסייע לכם בתהליך הפיתוח וההגנה על המוצר החדש שאתם מפתחים. כדי שתוכלו להשתמש ברשימה הזו בצורה יעילה, הנה מספר כללים חשובים:

אל תשלחו אימייל אחיד לכל עורכי הפטנטים. הדבר יציף אתכם במידע שאינו רלוונטי עבורכם, ואף יקטלג אתכם כלא מקצועיים. במקום זאת, עברו על הרשימה בסבלנות, ובררו היטב על עורכי פטנטים שנשמעים לכם כמתאימים לצרכים שלכם. בדקו האם החברה או המוצר שלכם עוסקים בתחום שמתאים לתחום העיסוק של עורך הפטנטים, ובדקו באיזה סוג של פטנטים הוא עוסק בדרך כלל.

לאחר הבירור, פנו לשניים או שלושה עורכי פטנטים לכל היותר. ספרו בקצרה על החברה שלכם, והציגו את השירות שאתם מעוניינים לקבל מהם. ציינו מדוע פניתם דווקא אליהם, על מנת שתוכלו לקבל תגובות ממוקדות וענייניות. בררו מחירים ופרטים דומים שחשובים לכם. התגובות שתקבלו, יסייעו לכם בבחירת עורך הפטנטים שילווה אתכם לאורך כל הדרך.

נשמח לענות לשאלותיכם ולתאם פגישת ייעוץ ראשונית, ללא עלות וללא התחייבות, לקבלת כל ההחלטות הנדרשות לעבודה על המוצר שלכם.

אנו מזמינים אתכם להסתייע ברשימת עורכי הפטנטים המופיעה בהמשך: