שירותי הפיתוח שנותנות חברות הנדסה לפיתוח מוצרים

כחלק מן השירותים שהן מספקות ,חברות הנדסה עוסקות באופן שוטף במחקר, תכנון פיתוח ולעיתים אף ייצור.

נסקור כעת, שירותי פיתוח שונים, הניתנים על ידי חברות הנדסה- עבור יזמים למשל, המבקשים לפתח רעיונות למוצרים חדשים:

תכנון הנדסי מקיף: כאשר מתכוונים לפתח מוצר חדש נדרש תחילה לבצע מחקר ותכנון מקיפים ומדויקים. התכנון ההנדסי הנו תנאי מקדים לפיתוח הנדסי והוא בעל חשיבות עצומה ואף מכרעת לפיתוח מוצר מוצלח, בהמשך. בתכנון ההנדסי מתבצע ניתוח של צרכים ודרישות מן המוצר הן בהיבטו ההנדסי והן בהיבטו השיווקי. כחלק המשכי לתהליך התכנון ההנדסי, מתבצע הפיתוח ההנדסי שבו המוצר מתוכנן על ידי מהנדס או צוות של מהנדסים בתחומים שונים וזאת כמובן, בהתאם לייעוד הסופי שהמוצר אמור לשרת, לפעולות הנדרשות ממנו, למערכות ולחומרים מהם בסופו של דבר הוא יהיה מורכב.

בדיקות טכניות למוצר, ווידוי עמידה בתנאים נדרשים: בדיקות (Testing) הן מכלול של תהליכים, שיטות פעילויות וכלים המלווים מהנדסים בפיתוח מערכות ומוצרים לאורך מחזור החיים מתוך כוונה לבצע אימות והוכחת תקפותVerification & Validation) V&V) להתאמת התוצרים לדרישותיו של לקוח, למפרטים טכניים, לתקנים ולנהלים מחייבים. האחרונים הם למעשה, בדיקות איכות, המהוות בקרה על הייצור והן בעל חשיבות מכרעת להבטחת את איכותו של מוצר .

בזכות זאת המהנדסים יכולים להסיק תשובות על שני שאלות מרכזיות:

  • האם אנחנו בונים את המוצר הנכון? (מתאים לקהל יעד, ללקוח, ארגון).
  • האם אנחנו בונים את המוצר נכון? (האם המוצר עומד בדרישות ובתקנים מחייבים).

בנוסף, תהליך הבדיקות יכול להביא לצמצום עלויות, מכיוון שככל שמאתרים תקלות בשלבים מוקדמים יותר של הפיתוח, עלות תיקונם תלך ותקטן.

אנחנו בחברת גיזמו הנדסה, מלווים את לקוחותינו בכל השלבים עד לפיתוחו של המוצר הסופי דרך המחקר, התכנון והפיתוחואף מספקיםשירותי ליווי ייצור מוצרים, כך שניתן לחסוך זמן יקר ועלויות בפנייה לגורם נוסף.

אנו מזמינים אתכם, בעלי כושר ההמצאה, החזון והיוזמה - המבקשים לפתח ולהגשים את יצירת רעיונותיהם למוצרים חדשים, ליצור עמנו קשר לייעוץ הנדסי ראשוני ולתאם פגישה מקצועית ומכוונת מול המומחים שלנו !