יש לי רעיון למוצר שאני רוצה לפתח - שלבי פיתוח

יש לי רעיון שאני רוצה לפתח. מוצר חדש, שאף אחד לא חשב עליו קודם, ואני רוצה להפוך אותו למוצר קיים, ולמכור אותו, כדי שאנשים בכל הארץ והעולם יוכלו להשתמש בו וליהנות מהיתרונות שלו. מה אני צריך לעשות עם הרעיון הזה, כדי לפתח אותו? חברת גיזמו מייקר מסכמת עבורכם את כל השלבים הנדרשים.

איך מפתחים מוצר חדש

על מנת לפתח מוצר חדש, צריך לעבור הרבה מאד שלבים, חלקם טכניים ומנהליים, חלקם הנדסיים, חלקם שיווקיים, ועוד. הנה כמה מן השלבים שכל מוצר צריך לעבור:

  • סודיות ורישום פטנט - על מנת שהמוצר יישאר בלעדי, ושאנשים אחרים לא יוכלו לחקות אותו לפני שהיזם הצליח להרוויח ממנו, כדאי במקרים מסוימים לרשום את המוצר כפטנט. הרישום אורך מספר שנים, ובמהלכן, כל עבודה על הפטנט צריכה להיעשות תחת הסכם סודיות, על מנת למנוע הדלפות, גניבות וחיקויים.

  • גיוס השקעות - פיתוח מוצר עולה כסף, ולא מעט. על מנת לאפשר את הפיתוח, יש לגייס השקעות ממקורות שונים, כמו משקיעים פרטיים, קרנות הון סיכון, גיוס המונים וכדומה.

  • הנדסה - כל מוצר מורכב מחומרים שונים, בנוי בצורה מסוימת, מבצע פעולות מסוימות. על מנת שהמוצר יבצע את הפעולות שנדרשות ממנו, צריך לתכנן אותו ולפתח אותו מבחינה הנדסית. מהנדסים בתחום המתאים בודקים את ההיתכנות של המוצר (האם אכן ניתן לייצר אותו והאם הוא עתיד לפעול), ומפתחים אותו מבחינה טכנית והנדסית.

  • עיצוב - המוצר הסופי צריך להגיע לצרכן כשהוא מעוצב ובעל מראה מתאים. מחלקה של עיצוב תעשייתי מעצבת את המראה הסופי של המוצר, בהתאם לדרישות של הפיתוח ההנדסי.

  • שיווק - על מנת שהמוצר יימכר, יש לשווק אותו. כאשר המוצר מגיע לשלבי הייצור הסופיים, אפשר להתחיל לשווק אותו לקהל הרחב, או לחברות מתאימות (על פי סוג המוצר), כך שכאשר תהליך הפיתוח יושלם, ניתן יהיה לשווק את המוצר ולהפיץ אותו בפועל.

  • ייצור המוני - כאשר התכנון הראשוני של המוצר הושלם, ניתן להתחיל בייצור ההמוני שלו. לשם כך יש לבחור מפעלים מתאימים, לרכוש את חומרי הגלם, ולייצר כמות מתאימה של המוצרים בהתאם לצפי המכירות.

אנו מזמינים אתכם לפגישת ייעוץ בה תכירו לעומק את כל שלבי תהליך פיתוח המוצר.