שרטוט קונספטואלי לרעיון חדש - השלב הראשון בדרך למוצר

אז יש לך רעיון לפטנט או מוצר חדש. מה עושים עכשיו?

לפני שרצים לבזבז כסף אצל רשם הפטנטים, ולפני שמתחילים בתהליך הארוך והיקר יחסית של בניית אב טיפוס למוצר, כדאי להיסגר על קונספטים ראשוניים של הרעיון.

שרטוט קונספט הוא בעצם שילוב של עיצוב תעשייתי ראשוני והתחלת תהליך הפיתוח. שרטוט הקונספט נעשה ע"י מעצב תעשייתי ומהנדס מכונות אשר יחד מנסים לשרטט גרסה מציאותית ככל שניתן של הרעיון של הממציא. הקונספט לוקח בחשבון מגבלות טכניות כמו גודל, רכיבי מדף, ודרישות הממציא, אך משלב בצורה יצירתית קונספטים עיצוביים מעניינים ומושכים אשר הופכים את החזון הראשוני לשרטוט אשר מסביר ויזואלית את הרעיון ומתחיל להראות כמוצר אמיתי.

למה צריך שרטוט קונספט לרעיון?

שרטוט הקונספט משמש יזמים החל מהשלב הראשון כמעט בכל פגישה ובכל מהלך עסקי או מקצועי. השרטוט שימושי מאוד בפגישות עם משקיעים פוטנציאלים, שותפים עיסקיים וחברות ההנדסה אשר יעבדו בהמשך על פיתוח המוצר ובניית אב טיפוס. 
השרטוטים עשויים להיות שימושיים גם במסגרת ניסוח פטנט במידה והיזם בוחר לנסות ולהגן על הקניין הרוחני ומשמשים את עורך הפטנטים כאשר הוא נדרש להבין ולנסח את ההמצאה בצורה הטובה ביותר.

המצאה חדשה

איך מתבצע התהליך וכמה זה עולה?

ביצוע שרטוט קונספטואלי לרעיון שלך הוא אחד השלבים הזריזים וזולים, ועם זאת החשובים ביותר בתהליך פיתוח ההמצאה שלך. 
מתחילים בשיחת טלפון פשוטה עם מהנדס בעל ניסיון בתחום ומסבירים המילים פשוטות את הקונספט והרעיון. לאחר מחקר ולמידת התחום, המהנדס יחד עם מעצב תעשייתי מומחה עורכים פגישת סיעור מוחות ומתחילים לגבש קונספטים עיצוביים והנדסיים לרעיון. תפקידו של המעצב הוא לחפש את הכיוונים המעניינים והמקוריים מבחינה ויזואלית, ותפקידו של המהנדס הוא לשמור על "חיבור למציאות".
תוך כ 5 ימי עבודה, הקונספט מוכן ומוגש לממציא לצורך בדיקה ואישור.

עלות השירות: 450 ש"ח בלבד!

איך מתחילים?

השתמש בטופס המענה המהיר בעמוד זה ורשום בקצרה אודות הרעיון. מהנדס רלוונטי יצור איתך קשר ולאחר שיחת טלפון יתחיל בביצוע השרטוט.

לפרטים נוספים: 054-4745412