ייצור מעגל מודפס בסין

איך לתכנן מעגל מודפס ולבחור מפעל יצרני

סין נמצאת בראש הטבלה הגלובלית בהיקף הייצור שלה. תעשיית הייצור הסינית מהווה מזה שנים רבות, מוקד להתעניינות רבה מצידם של יזמים בעולם המערבי, שבוחרים להעביר או להרחיב את פעילותם במזרח הרחוק.

הודות לכוח עבודה ממוקצע שניתן לשכור את שירותיו בעלויות נמוכות יחסית, היצרן הסיני הפך לבחירתם המועדפת של יותר ויותר תעשיות מערביות מרחבי העולם. שניים מן המאפיינים המרכזיים של מפעלי הייצור בסין, הם זמינות גבוהה במיוחד של חומרי גלם ותשתיות ייצור חדישות ויעילות. לצד זאת, מפעלי הייצור במזרח הרחוק מציעים רמות שונות של איכויות ייצור, מה שדורש תקשורת יעילה ומדויקת בין הלקוח ליצרן.

אחת התעשיות הגדולות והחשובות ברמה הגלובלית, היא זו העוסקת בייצור מעגלים מודפסים (Printed CIRCUIT BOARDS או בקיצור PCB). קצב הצמיחה של תעשיית המעגל המודפס בסין, עולה במעט מזה של אותה תעשייה ברמה העולמית. בדומה לתחומי פיתוח טכנולוגיים רבים בסין, גם תעשיית המעגלים המודפסים מתאפיינת בזמינות גבוהה של חומרי גלם, ובמפעלים המציעים רמות איכות ייצור משתנות. חשוב לציין, כי קיימים היום מפעלים סיניים המספקים שירותי ייצור בסטנדרטים גבוהים במיוחד- אפילו ברמה העולה באיכותה על מפעלי ייצור במדינות מערביות.

האתגר המרכזי העומד בפני חברות המייצרות בסין, הוא המרחק. מסיבה זו, רבות מהן שולחות צוותים העוקבים אחר תהליכי הייצור וזאת במטרה לוודא כי הם מבוצעים בצורה איכותית ובהתאם להנחיות והוראות היצרן.

אתגר נוסף ומורכב לא פחות, הוא עצם תהליך הבחירה במפעל ייצור סיני כזה או אחר. עם כמות עצומה של מפעלי ייצור בסין המציעים את שירותיהם, קשה לאמוד את רמת האיכות שבה הם פועלים. על אחת כמה וכמה, כאשר אנו מדברים על ייצור המוני של מעגלים מודפסים; תעשייה הקשורה בתחומי פיתוח טכנולוגיים רבים, הבחירה במפעל ייצור איכותי היא קריטית. בראש ובראשונה, כדאי להעמיק את מאמצי החיפוש ולאתר מספר מפעלים הרלוונטיים לייצור מעגלים מודפסים. ניתן כיום להיעזר באתרי אינטרנט כמו AliBaba ו- Global Sources שיכולים לסייע רבות במציאת מפעל ייצור סיני רלוונטי.

  • אנחנו בחברת גיזמו הנדסה, מציעים ליווי אישי וקשת פתרונות הנדסיים נרחבת- בכל שלב ושלב בתהליך פיתוחם של מוצרים חדשים.

  • אנו מקיימים קשרים עם מפעלים בסין, דבר המאפשר לנו לעזור לתחילת דרך חלקה ויעילה מול בעת תחילת הייצור במזרח הרחוק.

אנו מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר, ולקבוע פגישת ייעוץ והכוונה מקצועית עם צוות המומחים שלנו!