איך מגייסים השקעה לתהליך פיתוח מוצר חדש

בין אם אתם עובדים בחברת היי-טק מובילה או אפילו מוכרים בחנות של רשת בגדים והצלחתם ביום בהיר אחד; לעלות על מוצר שהקונספט והתועלת שבו יכולים לסחוף אחריהם מדינה שלמה, אתם בוודאי תרצו לראותו הופך מחלום למציאות של ממש ואולי אף ליהנות מקציר פירות ההצלחה של הרעיון שלכם.

אז נכון, על מנת שדבר מה ייקרה; צריכה להיעשות פעולה, יש לקחת יוזמה. אם אתם באמת מאמינים בלב שלם ברעיון שלכם של מוצר חדש; הרי בוודאי שתרצו לקחת את הצעדים הנכונים שיובילו אתכם מרגע החזון אל רגע ההגשמה.

בעולם של היום, קצב הפיתוחים הטכנולוגיים שובר שיאים במהירות רבה יותר מזו שבה אתם קוראים כל מילה במאמר הזה ובאותה נשימה; "נזרקים לפח" מלא רעיונות של פיתוח טכנולוגי ולאו דווקא מכיוון שלא היו טובים ואולי אף יעילים מאד אלא מפני שלא קיבלו את הדחיפה הנכונה בדרך להגשמתם במציאות.

כדי שהרעיון שלכם לפיתוחו של מוצר חדש באמת יוכל להתממש, צריך להשקיע בו; לא רק את הזמן, אלא לעיתים קרובות גם את הכסף הנדרש לפיתוח, לניסוי ולהפצה.

לשם כך, מרוכזת בעבורכם רשימה מפורטת של שלושה טיפים שיכולים לעזור לכם להתחיל ולעשות את הצעדים הנכונים שיעזרו לכם בדיוק בנקודה הזו של גיוס ההשקעה הכספית בתהליך פיתוח הרעיון של המוצר החדש שלכם:

רמת מוכנות אישית שלכם ושל הרעיון שלכם מול משקיע פוטנציאלי

 בכדי להיות מוכנים לגיוס כספים בפיתוחו של מוצר, עליכם לשאול את עצמכם קודם כל כמה בדיוק אתם צריכים לגייס ומה הוא אורך הזמן שכסף זה יספיק. כמו כן, על כמה מהשליטה בשל ההשקעה מגורם חיצוני תהיו מוכנים לוותר. חשוב מאד שתדעו שהרעיון שלכם ישים ובמידה ואתם חלק מצוות שפיתח רעיון למוצר חדש, אז שהצוות עצמו הוא צוות איכותי, שהרעיון שלכם נבדק למן השורש ו"שיש על מה לדבר ". זו עבודת הכנה מהותית עם שלבים מרכזיים של שיווק, טכנולוגיה ובניית מודל עסקי לרעיון למוצר החדש שלכם.

מאיפה מגיע הכסף?

גיוס השקעה לפיתוח מוצר הוא בראש ובראשונה עבודה בפני עצמה וחשוב להפנים זאת. מדובר בעבודה מפרכת מחד;  ושיכולה להיות מועילה ומשתלמת מן הצד השני. אפשר לגייס ממקורות כמו בנקים או כאלה שהם חוץ בנקאיים. רצוי שתהיה בקיאות ומקצוענות לשם כך, ואם זו לוקה בחוסר- נסו למצוא גורם מקצועי שיכווין וייתן את הייעוץ הנכון לדרך האופטימאלית שלכם, למקורות גיוס  המשקיעים בפיתוח המוצר שלכם.

"לא קונים חתול בשק"

כאשר יש צורך בגיוס משקיעים לפיתוחו של מוצר, מתעורר הכרח לשכנע ברלוונטיות וכדאיות בהשקעה במוצר מצד המשקיעים. זאת ניתן להשיג באמצעות מצגות, סרטונים שקשורים או מציגים את המוצר שיוכלו להמחיש כי יש לו עתיד.

בחברת גיזמו הנדסה אנו מאמינים במתן שירות שלם ומקיף ללקוחותינו, שכולל גם המלצות למציאת משקיעים פוטנציאליים. אנו מזמינים אתכם להתרשם מטווח רחב של השירותים שהחברה מציעה וממגוון הפרויקטים המייצגים אותנו.

צרו קשר לקביעת פגישת ייעוץ.