איך עובדים איתנו

אנחנו כאן בכדי להפוך את הרעיון שלך למוצר מצליח.

אם יש לך רעיון, זו הדרך לעבוד איתנו:

1 - ניפגשים, חותמים איתך על הסכם סודיות ומדברים על הפטנט. עלות: 0 ש"ח.

השלב הראשון הוא ליצור איתנו קשר בטלפון או דרך טופס ההתקשרות.

אחרי שיחה קצרה, אם מדובר על נושא שקשור לתחום המומחיות שלנו, נקבע פגישה ללא תשלום וללא התחייבות אצלנו במשרד. הפגישה היא בינך לבין מנהל פיתוח עם ניסיון מוכח של פיתוח מרעיון ועד הצלחה מסחרית ועם אחד המהנדסים הרלוונטים לתחום המוצר שלך. בפגישה נחתום על הסכם סודיות, נראה לך מוצרים נוספים שלנו, נדבר על הרעיון שלך וננסה להבין מה ניתן לעשות בשביל לעזור לך להתקדם.

2 - מכינים הצעת עבודה לפיתוח הנדסי.

במידה והפרויקט נמצא כמתאים לנו ולתחום הממומחיות שלנו, ננסח עבורך הצעת עבודה מפורטת. ההצעה תכלול הצעת מחיר לפיתוח הנדסי בשלבים:

  • מחקר: שלב ראשוני קצר בו המהנדסים לומדים את החומר, קוראים וחושבים על פתרונות אפשריים.
  • תכן ראשוני (PDR): התחלת תכן ממוחשב, שרטוטים בתלת מימד, סימולציות וגיבוש קונספטים ב3D
  • תכן פרטני (CDR): תכן מפורט של המוצר עד לרמת החומר, טולרנסים, רכיבים ושרטוטי ייצור.
  • אב טיפוס: בניית אב טיפוס עובד, יפה, מוכן להצגה בתערוכות ובפני משקיעים, יצרנים או לקוחות.

כל שלב יצוג עם מחיר נפרד, לוחות זמנים לביצוע ופירוט של מה יעשה בשלב זה ומה תיהיה התוצאה.

אם תתחיל לעבוד איתנו, כל שלב מתחיל ומסתיים בתיאום איתך והתשלום נעשה עבור כל שלב לאחר שתאשר את העבודה שנעשתה.

ניתן לעשות הפסקות בין שלב לשלב. יזמים רבים בוחרים לבצע רק תכן ראשוני ולאחר מכן עושים הפסקה של מספר שבועות או חודשים בשביל לעשות שימוש בקבצי התלת מימד וההדמיות משלב זה בכדי לגייס מימון או שותפים עבור מימון השלבים הבאים.

3 - התחלת עבודה.

במידה ותחליט להתחיל לעבוד איתנו, נחתום יחד על תוכנית העבודה ונצא לדרך. הצוות יעדכן אותך וישתף אותך בהחלטות התכן והעיצוב בזמן העבודה. כמו כן ניפגש לאחר סיום השלב, נעבור יחד על העבודה שנעשתה ונבקש אישור להתחיל בשלב הבא. של שלב עשוי לקחת בין מספר ימים למספר חודשים כתלות במורכבות המוצר. פרויקט שלם עד בניית אב טיפוס עובד כולל שיפורים לוקח בממוצע בין חודשיים ל6 חודשים.

4 - חיבור לייצרנים ומשקיעים.

לאחר סיום השלבים בתוכנית העבודה ובניית אב טיפוס עובד, ננסה לקשר אותך ליצרנים מתאימים, בדרך כלל בסין. אנו מחזיקים במפעל פרטי שלנו בעיר שנזן שבסין ואחד מבעלי החברה גר באופן קבוע בסין ליד המפעל, אך רק מוצרים בתחומים מסויימים מתאימים לייצור אצלנו (בדרך-כלל כלי עבודה חשמליים). במידה והמוצר שלך לא מתאים למפעל שלנו, הצוות עדיין יוכל לנסות ולהכיר לך יצרנים אחרים שאנו מכירים בסין ויוכלו לעזור לך. בין היתר אנו עובדים באופן צמוד עם קבוצת סטארי-גרופ בהונג קונג אשר מנוהלת ע"י שותף ישראלי שלנו ומחזיקה ב7 מפעלים בתחומים מגוונים ומעסיקה 4,000 עובדים.

במידת הצורך ננסה להכיר לך גם משקיעים פוטנציאלים. כחלק מעבודתנו היכרנו מספר גדול יחסית של משקיעים והשקענו בפרויקטים מסויימים בעצמנו. במידה וקיימת התאמה, ננסה לבצע את ההפניה.

  • לא מדובר על שירות ובטח שלא בתשלום. אנחנו שמחים לנסות ולבצע את הפנייה בצורה חברית במידה והדבר מתאים לשני הצדדים.

5 - מזל טוב, בשלב זה אנו מקווים שתיכנס לסטטיסטיקה של עוד הצלחה מסחרית של לקוח שלנו.

אנחנו לא "לוקחים אחוזים" ואנחנו איננו שותפים רישמיים שלך במוצר, אך אנחנו מרגישים גאווה בכל פעם שעוד לקוח שלנו עובר את שלבי הפיתוח, מתחיל לייצר ומצליח מבחינה מסחרית.

ההצלחה שלך היא ההצלחה שלנו. כעת כאשר אתה מייצר, מוכר וגדל משנה לשנה, נשמח להיות איתך בקשר, לשתף פעולה בתחום הייצור והשיווק ולהפנות אליך יזמים אחרים בתחילת דרכם המחפשים השקעה.

שאלות נפוצות ותשובות:

האם ההצלחה מובטחת?

ההצלחה המסחרית שלך: ברור שלא. הכל תלוי בך.

הצלחת הפיתוח של הפרויקט מבחינה הנדסית: כן. אנחנו לא לוקחים פרויקטים שאנחנו לא בטוחים שנוכל לסיים בצורה טובה.

האם אתם משקיעים בעצמכם?

כן, אך לא בכל פרויקט.

בשנים האחרונות נמרוד (אחד מהבעלים) השקיע בכ7 חברות שונות בתחילת דרכם. אך יש לזכור שאנחנו עובדים עם עשרות חברות בשנה, כך שלא נוכל להבטיח שנשקיע.

האם אתם לוקחים לי אחוזים?

לא

האם אפשר לראות דוגמאות להצלחות של אחרים?

כן ברצון. אנחנו מנסים להיות "ספר פתוח". בנוסף לכל המידע המפורט שתמצא באתר, נשמח להראות לך נתונים ספציפיים של הצלחות המוצרים שלנו ו(עד כמה שמותר לחשוף ועד כמה שאנחנו יודעים) גם של לקוחות.

מה הסטטיסטיקה של הצלחה?

קשה מאוד להגדיר זאת כי הצלחה וכשלון הם מושגים יחסיים. האם מוצר שמכניס ליזם 100 אלף שקל בשנה הוא הצלחה? מה לגבי חברה עם מחזור של 6 מליון דולר ורווח של 800 אלף דולר עם 5 10 שותפים שמתחלקים ברווח? האם מוצר שעדיין לא נכנס לייצור כבר 3 שנים הוא "פרויקט נכשל"?

אנחנו נוהגים להגיד שכמו בכל סטארט-אפ, רוב החברות נכשלות אך יזם נכשל רק אם הפסיק לנסות.

מה לגבי פטנטים?

אנחנו לא משרד לעריכת פטנטים. בגדול אנחנו מאמינים שהזמן להתחיל ברישום פטנט ועבודה על קניין רוחני בכלל היא אחרי אב בניית אב טיפוס, כאשר יש לך תכן סגור, שרטוטי מוצר ואתה בטוח שלא יהיו שינויים משמעותיים. כך נהגנו בעצמנו בפרויקט הפרטי שלנו "גרבו", ובחברה נוספת שלנו לא רשמנו פטנטים כלל על מספר גדול של מוצרים חדשים, החברה כיום רווחית, מוכרת בכל העולם ועדיין אין לנו מתחרים משמעותיים (לינק לאתר החברה). אנחנו מאמינים בהנדסה נכונה, פיתוח מוצר שהשוק באמת צריך והשקעה בשיווק ומכירות של מוצר איכותי.

working.width-1280.jpg

למה פתחנו את גיזמו-מייקר ולמה אנחנו עדיין עובדים עם לקוחות ולא רק על המוצרים שלנו:

בתחילת דרכנו כמהנדסים וממציאים צעירים, הנחנו שכל אדם יצירתי עם רעיון טוב יכול להגיע להצלחה מסחרית.לאורך השנים גילינו שתהליך הפיתוח מרעיון למוצר אינו כלכך פשוט ולעיתים ממציאים עם רעיונות מצויינים, לא מצליחים להפוך אותם להצלחה פיננסית.

למדנו מהניסיון שישנם שלבים רבים המשפיעים על סיכויי ההצלחה של יזם: הנדסה איכותית, עיצוב נכון, יכולת לגייס את המימון הדרוש, מחקר שוק, איתור הלקוחות הראשונים, שותפויות אסטרטגיות, פתרונות ייצור ובניית אסטרטגיית שיווק הפצה וגדילה. פעמים רבות בקריירה שלנו, נחשפנו לרעיונות מצויינים עם פוטנציאל מסחרי ענק, אשר נותרו בראשו של הממציא ולא הגיעו לכדי מימוש, עקב חוסרים באחד מהשלבים הללו. הקמנו את גיזמו-מייקר במטרה לתת "פתרון מקצה לקצה" לממציאים עם רעיונות טובים.אנחנו ה"מייקרים", ה"ביצועיסטים" עם היכולות ההנדסיות. יכולות העשיה, הפיתוח, העיצוב, הייצור והחדירה לשוק.הבאנו עשרות פרויקטים לכדי הצלחה מסחרית ועברנו את התהליך מרעיון למוצר פעם אחר פעם.

כיום רוב זמנם של בעלי החברה מופנה למוצרים שלנו: D-dart, Grabo, Nemo Power Tools

אך אנחנו עדיין אוהבים ומתלהבים מפיתוח של מוצרים חדשים ולכן המשרד ישאר תמיד פעיל ואנחנו מתכננים להחזיק תמיד צוות הנדסה המיועד ספציפית לעבודה עבור יזמים ולקוחות חיצוניים.